Pihalaatoista tuli mieleen,et tarttisin betonilaattoja kasvimaan polkua varten,halvat harmaat kelpaa,10st 30X30kokoa,löytyiskö

jollakin raksalta jämiä tai mahd.ostopaikkaa?Helsinki+lähilähiseutu.

Avainsanat: betonilaattoja tarvittais

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 00:38

Minä en osaa ehdottaa ostopaikkaa, mutta teen itse sementistä ja hiekasta laattoja. Erään kioskin lattialla oli pino karamellilaatikoita ilmaiseksi jakelussa ja niistä sain mainion muotin valantaan, Voitelin karamellilaatikon öljyllä ennenkuin täytin laatikon osittain betonimassalla.

Kesemmällä voi käyttää muottina esim. raparperin lehteä, Tällaisen suuremman laatan tueksi laitan kanaverkkoa .

Lähteet:
Puutarhan somisteet

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 08:29

Ei ne laatat paljoa maksa vaikka ne hakisit liikkeestä. Minä olen tehnyt itse myös Lapsuksen menetelmällä monen muotoisia laattoja kulkuväylille, kettuunnuin ja pesulaattoja ostin, säilyvät elinikäni, itse tehdyt talvi taivuttaa yleensä, vaikka laittaa mitä harjaterästä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 09:01

keltanen pörssilehti ja sieltä rakennus tai puutarha kategoriat .. olen lueskellut useesti niitä sivuja näkyy googlettamalla .. ja olen huomannut , et myyvät vaikka mitä ...jopa on lahjoitettukin , joskus muistaakseni , onnea etsintään ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 10:33

Halpa ja hyvä myydään yleensä eri paketeissa. Eivät muuten paljon maksa (tulevat samalta tehtaalta), joten hinta on melko vakio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2010 - 14:56

Puurimoista ristikko, valmista betonia säkissä mihin vain vettä sekaan, ja itse valamaan.