Utelias kun olen tääsäkin, mitäpä puuhailit koko kauniin sunnuntaipäivän. Mikä oli hyvä tekosi tänään?

Avainsanat: voi olla kategorioita muitakin ei oikein sopivaa. hyvä teko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2010 - 21:03

meillä oli tyttärenpoika viikonloppu mummilassa ja hänen kans touhuiltiin , sit tuli tietsikan korjaaja ja ihmetteli siinä samassa miten olin saanut älykkään kännyni niin vähemmän älykkääseen tilaan ... jot opetti kädestä pitäen sen käyttöä ja laittoi sen muutenkin tälle vähä-älyselle käyttö kuntoon.. nyt ole sihen uskaltanut koskea , etten taas saa sitä sekaisin .. ja noita vieraita sit " palvelin " sit taas ruokaa .. töllöa ja koht iltapalaa , sit pitääkin olla paastolla , jotta aamulla saa taas verta antaa labratädille .. elikäs tekniikan merkeissä , terassilla markiisin alla istuskellen ja ihmetelen miten se tääkin päivä on taas koht lusittu ja pääsee untenmaille höyhensaareen :)

Kysyjän kommentti

kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2010 - 21:00

Kärräsin multaa, istutin kesäkukkia, siirsin perennoja paikasta toiseen. Päivän paras tekoni oli, kun miehen kanssa yhdessä ja rakkaudella istutimme omenapuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 21:04

Hyvä teko oli se, että keräsin kotiintulomatkalla muutamat piha-alueen läheisyyteen heitetyt roskat roskikseen. Kävin lajittelemassa äitini tavaroista kirpputorikamat, jotka vien tiistaina HESYn (Helsingin eläinsuojeluyhdistys) kirppikselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 21:08

Minä olen hoitanut lapsenlapsia torstaista lähtien , vanhempansa kävivät Pärnussä aikaansa viettämässä, nuorin pikkuihminen 17 kk, on mamman ja pappan voimat vienyt, isompi lapsi on helpompi hoitaa, mutta tietysti toisen lapseni lapset olivat myös täällä , eli 4 pikkuihmistä ja 100% invalidi mamma heitä hoitaa, pappa vähän apuna, minä luulen että tein hyvän teon monta päivää lapsilleni ja heidän lapsilleen, on koti aivan sekaisin , piha kuin mustalaisleiri, ja minulla kova issias vasemmalla puolella, minä ajattelin että on se hyvä ettei vanhana nainen lapsia saa, ottaa voimille vaikka miten rakkaita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 21:20

En tiedä oliko niitä hyviä tekoja, vietin ulkona koko päivän. Nyt on niin kauniit ilmat olleet että niistä on nautittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 21:34

Aamulla aikaisin kahvinkeittoon ja sitten ulko puuhiin. Olen keräillyt ja sahaillut polttopuita.Kohta ei tarvitse kerätä kun ruoho tulee korkeaksi.Siellä muuten on jo mäkäräisiä,mua puri parvi ja käsi on ollut ihmeelinen ja turpoaa.Olen pilleriä ottanut ja rasvannut mutta ei vielä ole vaikuttanut.Saas nähdä joutuuko meneen lääkäriin.Sit on oltu aika hiljaa. Söty ja kaffetta keitelty.Lämmintä on riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 22:11

Linnanmäellä! Ensin Peacock-teatterissa, sitten laitteissa. Kyllä kannatti !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 23:00

Oln ajellut melkein koko Suomen poikki, ollut "asiantuntijana" talokaupassa, ja pitänyt seuraa ihanalle pienelle herrasmiehelle sekä iäkkäälle äidilleni. Että ihan yhtä hyvää tekoa koko päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2010 - 23:56

Elin ja nautin. Tarvitseeko muita tekoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 08:47

Ei mitään erikoista. Auringossa luonnon helmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 10:01

Ulkoilin ja nutin kesästä.On mukavaa kun on lämmintä ei tarvia paljoo päälle tupata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2010 - 14:54

Olin taaperoiden ja heidän vanhempiensa kanssa, ja keräsin miniälleni paljon istutettavia kukkia pihaltamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 20:07

naputeltiin akkunalasit paikoilleen lauantaina rakennettuun ansariin. tietty piti saada kuistilta kasvit sinne istutettua. sitten olikin aika lähteä siskon tyttöjen syndeille.
hyvä teko oli varmaan kun takaisin tullessa vein siskontytöt pienen mutkan kautta toiseen paikkaan ettei systerin tarvinnut sen takia edestakaisin ajella.