Mikä Sinun mielestäsi on soitinten kuningas ja -kuningatar?

Avainsanat: oma mielipide ei kaivanne avainsanoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2010 - 22:16

Kirkkourut kuningas ja poikkihuilu kuningatar

Kysyjän kommentti

Kiitos, minäkin pidän urkumusiikista ja Pan-huilun soitosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2010 - 20:58

haitari .. oisin niin tahtonut oppia sitä soittamaan , mut opettajalat , joka oli pikku broidi mänt hermot ... ja sit myin haitarini ja ostin niillä rahoilla tapetit ... meni siis hyvään tarkoitukseen oman silmän ilox :) noo kuningatar ois... miettii , kun pidän niin paljon soittimista , mutta oiskos saksofoni ja muutkin puhallin soittimet ....panhuilua unohtamati...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 21:02

Saksofoni. Itse en osaa sitä soittaa mutta kun oiken taitavaa soitantaa saa kuunnella, kulkee väreet selkäpiissä saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 21:03

Kitara on suosikkini, jos vain vielä oppisin soittamaan. Vaikka Putte laittoi Napsuun hyvät vinkit, en ole vielä saanut hilattua itseäni kursseille. Tykkään erityisen paljon espanjalaisesta klassisesta kitaramusiikista ja tietty muukin espanjalainen kitaramusiikki hivelee kuuloa. Toiseksi arvostaisin viulun, upeita viulukonserttoja on useita, en käy nimeämään mitään erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 21:21

Kitara ilman muuta, on kuningas ja kuningatar. Ja sähkökitara ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 22:57

Jos vaikka patarummut ja pan-huilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 23:34

Kuoriurut ovat ehdottomasti kunkkua ja kitara se naisellinen,mutta saksofonin viettelevä ääni saa jalat veteläks ja viulun hieno ääni herkistää,ota tosta nyt sit selvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 02:00

Kantele on kuningas ja harppu kuningatar.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 08:46

Vaiennut viulu ja kaksirivinen haitari Kaustisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 13:39

Viulu ja viulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 13:49

Kitara, sehän se on soitinten kuningas ja kuningatar.
- Se laulaa kuin Frank Sinatra, Maarit, Jose Carreras, Paula Koivuniemi, Jonny Rotten tai Martti Pokela. -Se on tehty puusta, tai metallista muttei häpeä olla rakennettu muistakaan materiaaleista. -Se sopii niin pieneen kuin isoonkin, vasempaan kuin oikeaankin käteen. - Se säestää niin sooloilijoita kuin joukkojakin aina pahamaineisimmista rokkiluolista kirkkoihin asti.
- Se on kokenut sodat ja rauhat, vihkinyt ja eroittanut lukemattomia pareja. -Se on kaunis jopa seinällä hiljaa ollessaan kaikki elämänsä kolhut pinnalaan maali lohjenneena ja kielet vääntyneinä.
- Se on soitin josta meillä jokaisella on jokin muisto.
Siksi se on soitinen kuningas ja kuningatar.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2010 - 14:53

Kuningas on Haitari ja Kuningatar on Pan-huilu.