Vieläkö muistat Grace Kellyn? Mistä hän tuli tunnetuksi.

Avainsanat: grace kelly

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 14:51

toki muistan (Grace Patricia Kelly s. 12. marraskuuta 1929)

amerikkalainen näyttelijätär jonka Monacon ruhtinas Rainer nai

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 15:01

Monacon Ruhtinatar ja näyttelijätär!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 18:02

Grace Patricia Kelly (12.11.1929 Yhdysvallat ja 14.9.1982Monaco)
Hän oli yhdysvaltalainen näyttelija ja Monacon ruhtinatar.
1956 Kelly avoitui Monacon ruhtinas Rainier III kanssa, ja heille syntyi kolme lasta.

Lähteet:
googlesta katsottu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 20:14

Siinä tuli tittelit. Aikanaan juorupalstojen ykkösnimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 21:10

Alfred Hitchkokin löytö filmitaivaalle - vaalea kohtalokas kaunotar, joka myöhemmin avioitui Monacon ruhtinaan Rainier Grilmaldin kanssa ja sai tälle kolme lasta. Hollywood tähdellä oli monta miespuolista ihailijaa, eikä hän kuulemma ollut niin viileä, kuin annettiin ymmärtää. Hänen ja hänen kuuluisien ystävien avulla Monaco nostettiin nykyiseen loistoon. Kävin Monacossa heinäkuussa 1983 ja jos oikein muistan, niin siellä oli vielä silloin jonkinlainen suruaika, linnaan ei ainakaan päässyt ja kirkossa, jossa kävimme oli ruhtinattaren kuva kynttilöiden ympäröimänä.

Lähteet:
Oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2010 - 23:18

Nainen joka kuoli ruhtinattarena Monacossa auto-onnettomuudessa. Oli näyttelijä ennen avioitumistaan Rainierin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 10:48

alfred hitchokin luottonäyttelijä,sielukas,kaunis ja kuuluisa näyttelijätär sekä loistelias elämä Monacon ruhtinattarena ja traaginen kuolema auto-onnettomuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 13:29

Elokuvistaan ja naimalla Monacon ruhtinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 16:57

Muistan kyllä. Oli aikanaan kovasti esillä aikakauslehdissä. Nykyään Monacon hovia seurataan paljon vähemmän kuin hänen eläessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2010 - 14:44

Kuvallista tietoa:
fi.wikipedia.org/wiki/Grace_Kelly

Lähteet:
wiki