Mikä on maailman pienin koirarotu?

Avainsanat: maailman pienin koirarotu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 14:32

Cihuahua, tyttärilläni yhteensä 6

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 14:48

Cihuahua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 18:16

Chihuahua on maailman pienin koitarotu, sen säkäkorkeus on noin 15-25 cm, paino 0,5 kilosta
3 kiloon.Näyttelyyn enimmäispaino on 3 kiloa.
Chihuahua on ollut muodikas koirarotu, minkä vuoksi rotua on kasvattu niinsanotuissa "pentutehtaissa". Chihuahua on pitkä-ja lyhytkarvaista.

Lähteet:
googlesta, hyvä etten kopsannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 20:59

Naapurilla on tuo Chihuahua ja koiraksi väittää. En ole samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2010 - 23:16

Nimi on vaikea kirjoittaa, mutta tiedän, että on pienempi kuin kissani. Kissani painaa 3,4 - 4 kg. Ja se koirarotu ehkä kolmisen kiloa. Olen nähnyt sellaisen koiran kuvattuna pahvisessa kahvimukissa. Oli toki pentu, koska siihen mahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 13:32

Ei se ole Chihuahua, vaan jokin toinen. Näin kerran telkkaris " Usko tai älä"-ohjelmassa ja se koira mahtui kouraan eikä painanut kuin pari sataa grammaa. Mutta en muista rodun nimeä. Kuitenkin se oli pitkän jalostuksen tuote ja maksaa tuhansia dollareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 17:05

Chihuahua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 10:06

Joo sama kuin tuutikilla eli Chihuahua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 17:40

Prahan rottakoira on myös pieni.
Täällä olisi pentujakin. Isä painaa 1,8 ja äiti 2,3 kiloa. tori.suomi24.fi/myyd%C3%A4%C...arik/77689

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 08:47

Chihuahua, joka ei mielestäni täytä koiran mittoja, pieni rääpäle.... sorry vaan... en huolisi tuollaista olentoa kotiini. Koiran pitää näyttää koiralta.
Tuo rotu on kaiken lisäksi hirveä räksyttämään, käy muiden koirien kimppuun. (Napoleon-kompleksi).