Esko on miehen nimi, mutta se on jotain muutakin. Tiedätkö mitä?

Avainsanat: esko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 18:45

Kyllä se varmaankin on Andekin mainitsema suomalainen tietone,siis jonkilainen laskentakone.
Päättelen ,niin Sinun kategoriastasi.
Tarkemmin jos tutkii tätä voi olla huomenaamu edessä. Yhdyn edelliseen. Hyvä Ankek

Lähteet:
Googlea ristiin rastiin, ainoa pelastus kategoria, oli niin monta Eskoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 15:01

E S K O
Jätelaitosyhdistys ry - julkisen vastuullisen jätehuollon puolesta ·

www.jly.fi/ekoteho/esko/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 16:30

Ensimmäinen suomalainen tietokone, siis suomalaisten rakentama laskentakone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 21:17

Andek on varmaankin oikeassa. Muistui vaan mieleeni niin hauska juttu Esko Ahosta, että jaan sen kanssanne, toivottavasti kukaan ei tästä pahastu. Esko ahon ollessa pääministerinä hän teki matkan Japaniin. Japanilaistoimittajat olivat kauhuissaan mitä laittaa lehteen, sillä ei liene sopivaa kirjoittaa, että "Hullu Esko Suomesta saapuu vierailulle". Kekseliäät toimittajat lisäsivät Ahon sukunimeen yhden a:n lisää ja pulmasta päästiin. Esko Aaho on pääministerinä vieraillut Japanissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2010 - 23:12

Googlesta löytyi Jätelaitosyhdistys. Sehän se ilmeisesti sitten on.

Lähteet:
Google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 18:38

matti esko .. oisko myöskin sukunimi ....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 20:22

Esko on paitsi etunimi myös sukunimi. Ja tiedänpä yhden Esko-nimisen hevosenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 12:10

Esko on myös sukunimi.
Laulaja Matti Eskon oikea sukunimi on Eskonniemi.