Joko talviturkki on heitetty. Itselläni yleensä tähän aikaan on mutta kun pääsen uimapaikalle niin sinne jää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 00:41

tänään heitettiin

käytiin porukalla pistämässä vene vesille ja perinteisiin kuuluu että 'vene edellä, äijät perässä'

oli aika virkistävä kokemus taas kerran (vesi +5 C)

Kysyjän kommentti

miesten meininkiä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 00:07

Kuvan profiili heitti tänään, mutta minä en tarennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 00:11

Eipä ole sitä temppua tehty moneen vuoteen, siksikö meinasi hikeä puskea tänään, kun kävelin.
En huomannut, että minkkistoola oli ylläni. Kyllä sen huomenna riisun suosiolla kotona poies.
Molskahda Sinä vain Ahdin valtakuntaan, mutta nouse pinnalle kanssa ja mene sellaiseen paikkaan,
missä on pelastusrengas paikalla ja naru siinä. Ja nuo aurinkolasit otsaltasi vaihda sukeltajien laseihin.
Naantalissahan se unikeko heitetään mereen, saanko Sinua ehdottaa seuraavaksi molskahtajaksi.

Lähteet:
omat yöjuttelut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 00:11

Turkki kannetaan vielä niskassa..tänään oli ensimmäinen todella kesäpäivä..oli bikinit päällä kun laitoin kesäkukkia amppeleihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 14:51

Enpä vielä uskalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2010 - 22:42

Turkki on vielä päällä. Ei sitä uskalla sydärin pelossa vielä mennä järveen. Hiukan liian kylmää on vielä vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 22:48

Kyllä oli lämmintä vettä suolammessa.Ihanaa sanoi ihmislapsi.Timpanhan on hyvä polskauttaa kun on niin paljon vesiä.Joo kyllä ymmärrän että turkki jää veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 20:45

Talviturkki vielä tukevasti päälle ja riisun sen aikaisintaan juhannuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.05.2010 - 21:18

On toki - heitin sen jo tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 10:23

Talviturkki vielä päällä en hirveä vielä mennä veteen.Ohottelen että kesä etenee pidemmälle sit uskallan heittää turkin pois.Ihmekös täällä sit onkin niin kuuma kun mulla vielä talviturkki päällä.