Tätä päivää vietetään jo 30 maassa, 20 EU maata mukana, 1000 osallistujia kaupunkeja, As.Oy,Mikä päivä ja miten vietät sen?

Kansainvälinen päivä.Jos ei koskaan, niin silloin viimeistään voi luvan perästä katsella löytyiskö joku ..........kaveriksi. Sellainen,jolta tohtisi kysyä, mitä kuuluu ja jolle jertoa omat kuulumiset.
Ja MEnnä YHDESSÄ, jos yksin ei kykene.

Avainsanat: mm. espoo 28.5.2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 20:19

onkos siloin miestenpäivä ... mut ei tää kyl nyt oikein sovi tuohon txt .. olikos silloin muinoin se eka päivä, kun jaettiin äitiyspakkauksia ....tämä on paha ... mut nämä vain lonkalta kylmiä arvauksia ...uteliaana oottelen oikeaa vastausta .. :))

Lisätty: 14.05.2010 - 20:53

tuohan on loistavaa , en ole kuulut ikunaan tuollaisest naapuripäivästä , mutta täällä kultaisessa napsussa oppii joka päivä ain uutta ja uutta ...jotta nyt tuttavallisesti menen sanomaan naapurille hyvää naapuripäivää , jos tuolla raitilla kohtaamme tai itse olen siellä naapurin suunalla liikeellä :))

Lisätty: 14.05.2010 - 21:40

hehee sainpas naapurin ihmettelemään, kun hän soitteli ja siinä lopussa sit toivottelin naapurinpäivää... hän ihan hämillään kans , kun ei olut kuullut moisesta mitään.. :)

Lähteet:
metsään meni taas arvaus tääkin :)

Kysyjän kommentti

Kivasti vastasit kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 20:40

Naapuripäivä

____

"Tutustu naapuriisi, löydä läheinen! Suuri joukko ihmisiä ympäri maailman kokoontuu yhteen Naapuripäivän merkeissä perjantaina 28. toukokuuta. Samalla useita kaupunkeja eri puolilta Suomea, mukana ensi kertaa Espoo, lähtee juhlistamaan tapahtumaa. "

Lähteet:
www.espoo.fi/default.asp?pat...646;123026

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 13:21

Täällä jenkkilässä viettävät 28.5 pvä viettävät veteraanien päivää joka on vapaapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 18:52

Naapuripäivä. Mutta miksi sitä vietetään vaan kerran vuodessa kun sitä voi viettää vaikka joka päivä.