Kertokaahan lämpöennätyksiä? Pohjois-Savo tänään +27,2°C varjossa.

Lisätty: 14.05.2010 - 17:54

Voiko enää ihanampaa kevätsäätä olla. Kahden päivän aikana luonto muuttui täydellisesti. Lehtikuuset ovat pihapiirissä jo hennon vihreitä. Kyynelkoivu hiirenkorvalla samoin kaikki koristepuut. Pilvikirsikka ja marjaomenapuut isoilla silmuilla. Tänään istutin kirsikkaluumupuun ja riippahernepuun. Käki kukkuu ja pääskyset istuvat antennin päällä. Onnelassa pörräävät kimalaiset, kun olen laittanut sinne jo orvokkiamppeleita. Ihan mieli mettä keittää...

Avainsanat: ennätys lämpö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 18:06

Olipa Sinulla Marjaana hieno aloitus tälle kysymykselle, voisiko sitä enään paremmin sanoa.
Minä kurkkasin lämpömittaria juuri, varjossa 28 astetta. Luonto todella pesi kasvonsa yhdessä
yössä, löytyi timantteja tuhkan seasta.
Kädestä kiittäisin Sinua, jos ylettyisin Ja Sinulla on se oma Onnelasi siellä, kaikki hyvin.

Lähteet:
oma iloittelu

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 18:22

klo 15 virallinen mittaus oli 27:n paikkeilla, nyt 24

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 18:30

Kello vastaushetkellä 18.30. Lämpöä varjossa uudellamaalla 26.6. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 19:11

Täällä lounais-suomessa mökillä oli keskipäivällä + 29,3 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 20:06

täälä oli tuos 17. qikoihin 23. 4 vimeksi kun katsoin, mut nyt ollut pilvistä muutaman tunnin ajan , no siltikin tarkenee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 20:20

Kahtakymmentä kahdeksaa on mittarini näyttänyt, lämpöä riittää kuin etelässä. Ulkona olen koko päivän ollut ja nauttinut lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 20:54

Helsingissä löyti lämpötiloja laidasta laitaan, päivän maksimit Harmaja + 10 ....rautatientori + 24 .... lentoasema + 26

eli ranalla on vielä melko viileää ( vesi + 5)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:14

Etelä-Savossa 27.3 varjossa. He he hieman pistin paremmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 22:17

päivällä oli +27C
ja vielä +19C nyt illalla.
seinäjoella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2010 - 10:30

27 näytti parvekemittari. Tarkemmin en osaa sanoa, kun ei ole sellainen mittari, josta kymmenykset näkyisi. Tuo siis eilen. Tällä hetkellä +24

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 11:09

Kävin viikonloppuna Oulussa ja lämpömittari näytti la 29 astetta!