Mitä salaattia teet eniten? Mistä pidät eniten.

Avainsanat: salaatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2010 - 10:28

Jäävuorisalaattia,sekaan laitan tomaattia,kurkkua,sipulia,paprikaa, fetajuustoa.Tarjoan monien ruokien kera ja kastikkeena on jokin salaatti kastike.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 14:30

raastesalaattia mausteena ja liemenä purkillinen vaikka ananasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 14:36

ihan vaan vihreetä raa'asti revittynä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 14:44

Missä on tomaattia ja sipulia makeahko shilikastike.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 15:07

fetasalaatti ilman tomaattia ja kurkkua .. (sappi inhoo noit , minä en )sit laitan lorauksen sekaan sitrunalla maustettua öljyä ja tietty ne sipulit , fetan ja oreganon sekä valkosipulia välillä sekaan pilkon niin ja mylystä hieman pippuria ja jäävuorisalaatti jonka revin myös joukkoon ... jokohan tuos oli kaik suurin piirteein noin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 17:35

Kiinankaali ohuina suikaleina, kurkkukuutiot,fetajuusto,kovia tomattilohkoja,(tarkoitan että hyvin leikattuja)
ja valkosipulikastike.

Lähteet:
omakohtainen kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 17:40

Fetasalaattia tehdään ylivoimaisesti eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 18:25

Couscoussalaattia tai kanasalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 18:41

Eniten teen ja eniten pidän, ihan perus salaatista johon tulee: Jäävuorisalaatti, kurkku ja tomaatti, salaattikastikkeen kera.. Sinappinen kastike tai ranch kastike jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:43

Kreikkalainen on ehtoton suosikki. Kesällä salaatti-kananmuna salaatti hyvän kastikkeen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 14:57

laitan tonnikalapurkin, herne maissi paprika pussin ja raejuustopurkin sekoita ja nautin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 22:33

jäävuorisalaatti, tomaatti,kurkku, ananas,feta-salaatti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 22:48

Jäävuorisalaatia,kurkkkua tomaattia tilliä punasipulia ja herne-maissi-raprika sekoitusta ja milloin mitäkin salaatinkastiketta..ainiin fetajuustoa myös..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:53

Perusaineksia minäkin käytän "perussalaattiini": jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, tonnikalaa, joskus paprikaa. Kastike öljystä ja Herbamaresta. Sekoitus ravistaen kattilassa, jossa sopiva kansi. Hyväääää!