Mitä laitat näistä eniten: Lihaa, kalaa vai kanaa? Mikä on parhainta.

Avainsanat: lihaa kalaa vai kanaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 17:42

Kala ja broileri. Sitten possua, hirveä ja nautaa. Jos syön ravintolassa niin melkein aina valitsen kalaruuan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 14:33

Ehdottomasti kalaa vaikka tänään ostinkin pari ulkofilettä. Kala on parasta ja terveelliatä sekä sitä voi valmistaa hyvin monella tavalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 14:37

olen tosi kaikkiruokainen, mutta kalaa aina kun tuoretta on saatavilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 14:48

Kalasta tykkään uunissa paistettuna ja pienet muikut voilla paistettuna.Ruisjauheissa kierineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 17:38

Kalaa, kalaa ja vieläkin kalaa. Olen aina sanonut, että jos minulle annettaisi vaihtoehto kala-tai liha-ateria,
aina ottaisin kalaa. Lohi hyvä, mutta nyt turhan kallis. ne voissa paistetut pienet muikut.
Olen kyllä silakan ystävä ennen kaikkea. Kalan paistan voissa, paitsi lohen laitan uunissa tai suolaan.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 19:13

Mökkiaikana itse pyydystettyä kalaa. Tällä hetkellä kuhaa ja ahventa. Noin kolmen viikon kuluttua silakkaa ja ahvenia. Sitten taas vesien jäähdyttä kuhaa runsain määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:42

Liha on ykkönen, sitten tulee kala, varsinkin näin kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 14:56

1kana
2 liha
3 kala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 22:35

lihaa ja kanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 10:30

Broileria monessa muodossa se on minusta parhainta näistä ja sitten tulee kala ja viimeisenä onkin Liha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 14:46

Ensijaisesti aina lihaa; sikaa tai härkää. Kanaa vain pakonsanelemana. Kalaa; vain lohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 22:44

Kyllä kala on ykkös-sijalla..sitten broileri..vähiten laitan lihaa..