Miten voin vaihtaa paperiin muutoksia joka pitäisi tulostaa?Miten voin kopioida kyseisen paprun koneelle ja muokata sitä?

Lisätty: 21.05.2010 - 12:40

Arvasin että joku kysyy että aijonko väärentää jotain,en todellakaan,mutta näköjään vastauksiakin tulee ja tietoa on ihmisillä... Tarviihan tuota tietoa muuhunkin,kuin väärentämiseen ja miksi hyvät ihmiset sitten antaa vastauksia ja jos epäilee jotain?!?!?!?
Säästänpä ainakin vaivan kirjoittamisesta jos olen ehtinyt poistaa asiakirjan koneelta jota ei ole enään olemassa! Kiitos ystävälliset ihmiset vastauksista. Hyvää kesää teille ja paras vastaus palkitaan ;)

Lisätty: 21.05.2010 - 12:40

Arvasin että joku kysyy että aijonko väärentää jotain,en todellakaan,mutta näköjään vastauksiakin tulee ja tietoa on ihmisillä... Tarviihan tuota tietoa muuhunkin,kuin väärentämiseen ja miksi hyvät ihmiset sitten antaa vastauksia ja jos epäilee jotain?!?!?!?
Säästänpä ainakin vaivan kirjoittamisesta jos olen ehtinyt poistaa asiakirjan koneelta jota ei ole enään olemassa! Kiitos ystävälliset ihmiset vastauksista. Hyvää kesää teille ja paras vastaus palkitaan ;)

Avainsanat: paperi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 11:12

jos sinun tarvitsee kopioida paperi, skannaa se ja tallenna muistioon(notepad) tai wordiin ja koneellesi omiin tiedostoihisi, ja muokkaa .

jos sinun tarvitsee kopioida tiedosto/ sivu/ lomake esim. vaikkapa joltain nettisivulta,
muokkaa, valitse kaikki, kopioi, liitä se muistioon ( notepad) tai wordiin tms, siinä voi tehdä muutoksia tekstiin / muokata tekstiä.

muistion löydät käynnistä valikosta,
ohjelmat -> apuohjelmat ( accessories) -> muistio ( notepad)

Lisätty: 14.05.2010 - 11:35

täälläpä virallista tietoa:
www.nicehouse.fi/tyohuone/at...s/doku.htm

Kysyjän kommentti

Kiitos luotettava vastaaja,hyvää kesää sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 14:48

Ettei vaan olisi pirut mielessä kun anonyyminä tollasta kyselet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 18:27

Paperin voi skannata koneelle, muttet sä mitenkään voi muokata tekstiä, joka silla on. Pikainen arvaus, että ajattelit väärentää jonkin todistuksen tai jotakin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 09:18

Kyllä skannattuakin tekstiä voi muuttaa, kunhan käyttää tekstintunnistusohjelmaa (OCR) joko erikseen tai yleensä skannerin mukana tulevaa. Se ei aina kaikkia tekstejä osaa tulkita oikein, mutta nehän voi itse oikolukien korjata.