Tää jätkä lähti..."Tervesiv vaa"...!Kuka sano..?

Lisätty: 14.05.2010 - 00:26

kyl määki sen markus sevän muistan ku kakil lähti...laste ratios oli mut ny tää äijä ottaa pienet ja lähtee ameriikkaa..moi siv vaa..

Avainsanat: kyl määki radrios...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 00:22

Emmää vaa tiärä,mää muistasin vaan,kun Markus-setä tokas;vahingossa radiossa,kun ei tiennyt mikrofonin olevan auki,että "nyt tää poika lähtee pas*alle".
Laitas enempi avainsanoja esim.nimi B-)

Lisätty: 14.05.2010 - 00:47

voi kauhia,ottikse tertsi ny nokkiisa kusse ameriikkaa saakka lähtis...mut ei se vielakään kuiteskaan paljastanut arvoitusta...nymmä en saa unta lainkaa ja pakko mennä vetämään unta päähän,et jaksaa aamulla vetää kansallisteatteria,ötyä vaan napsut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 00:43

Kaik tuuti oliva auk ja toine paasas vaa. Mut ei se mittä siitäki häräst selvi käre käänttes. Vessaha Markus set ol menos. Voi kauhia senttä ja iha suora ratios sanos näi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 00:56

Kyllä se suolentyhjennystapaus oli täysin pääkuuluttaja Alex af Enehjelm,sanantarkasti lopettama kuulutus. "Nyt tämä poika lähtee paskalle",kuulutusvuoro oli juuri päättynyt. Enehjelm oli luullut ,että mikki oli kiinni.
Tapaus on siirtynyt Markus Raution suuhun, koska Markus-setä oli lopuksi lastentuntien ansioista tunnetuin radio-ohjelmien suomalainen persoona

Lähteet:
google muotoilu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 06:27

tertsi aikoo si men amerikkaa asti ...ihanko vaan mielikuvituksis vaiko jo kentälle asti ....ootteleen lentoa jot pääsis mukkaa sit. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 09:11

Markku Heikkilä sanoo kans tervessii v vaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:30

Taisi olla Markus-setä joka lähti huussiin, niin että kaikki kuulijat sen kuuli.