Mitä kuvittelisit kukkivan onnen yrttitarhassa?

Kukat kukkivat sateenkaaren väreissä, mutta mitä ne ovat.
Amorin nuoli lävisti taas kerran, en muuten kysyisi!

Avainsanat: onni yrttitarha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 22:54

Mamma on tehnyt Papalle kunnon aterian ja varmaan vielä saunankin lämmittänyt, ja muutaman janojuoman päälle antanut. Liekö vielä ruusupuskalla muistanut. Pappa on hempeällä tuulella, ja rakkaus roihuaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 21:42

Varmaan mamma on ollut sulle tänään hyvin suopealla tuulella...;) No, ainakin ruusuja siellä varmaan kukkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 22:00

Olisiko oma kulta ostanut kukkia.Papalla on ollut vieraita kenties .Syntymäpäivä,hääpäivä tai nimpparit.Onnen yrttitarhassa on tietenkin yrttejä ja kukkia.Kauniita ruusubegonioita ,ruusuja,orvokkeja,lemmikkejä ,orkkideoita.kerbeeroita,liljoja ,kieloja,sinivuokkoja,valkovuokkoja ja freesioita.Vanhetessani opin aina vain.Ennen tähän aikaan oli omassa tarhassani kukassa ,pastellinsävyisiä Leukoijia 20 000kpl.tta.Oli huumaava tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 23:43

Sinulle on satanut tänään kukkia ja kauniita sanoja, minäkin jonkun heitän.

Sammaleen kukkia Sinulle poimin, onkohan aina näin pientä kukkaa Sinulle poiminut kukaan muu?
Läheltä katsoen kauniiksi näin, kukkivan sammalen siron ja pienen. Sen vuoksi taittelin muutaman
mukaan, Sinua varten---hassuko lien.

Kaikkihan tahtovat upeita ruusuja kilvan käydä ihailemassa. Pieni on joskus kauneinta kaikista
tässä suuressa maailmassa. Rakastuin pieneen " sammaleen kukkaan"
Papan seurassa aika ei mee milloinkaan hukkaan,
vain muistella tahdon ja olla tässä, mukana leikissä napsuttamassa.

Lähteet:
Vanhan runokirjani värssyä mukaellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 00:31

ei se ny sammaleita kai sentää ehri kukkii..? No en vastauksest nii kerkee sanoo mutta joku lootuksenkukan tapainenhan se tietysti on ja antaa kaikkien kukkien kukkia..

Lähteet:
joskus ropellan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 06:45

rakkaus, läheisyys ja kunnioitus ne siellä kukoistaa kauniina kaikkineen sateenkaaren väreinneen uskoisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 09:46

Onnen apiloita, rakkauden punaisia ruusuja, uskollisuuden ulpukoita, anteeksi antava ahkeraliisa ja toivon tuomen kukkasia. Niistä on minun onnen puutarha koottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:27

Siellä olisi kieloja, ruusuja ja freesioita.