Olo on kuin mäkihyppääjällä, joka pääsee toiselle kierrokselle. Arvaatko miksi?

Avainsanat: mäkihyppääjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 00:10

kategoriassa tietokoneet ja internet...sulla on uusi tietokone ja napsuttelet sillä?ai ei vai,no onnea vaan;oli mitä tahansa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 21:29

Mamma lupasi sulle toisenkin kupillisen iltakahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 22:06

Kait se tohon aikaisempaan kysymykseen liittyy jotenkin .Veikkaisin.Olisiko täydet yhteiset juhlat ollut.
Joten uudet tuulet puhaltaa uusille yhteisille vuosikymmenille.Mikäs sen ihanampaa.

Lisätty: 13.05.2010 - 22:09

Olethan voinut onnistua kalastuksessa.Ahti suo antejaan.Tämä meni näin ajatusten kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 23:03

Juhlapäivähän teillä on ihan selvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 00:11

Mitäs tuota laskeskelemaan, yhteen-ja vähennyslaskua tein tuossa, mutta arpa suosi hopeahääpäivää.
Tuon runosi perusteella, niin voisi olla. En yhtään kyllä tiedä ikääsi,mutta lapsenlapsia on, joten annetaan olla niin. Kultahääpäivä se ei voi olla oikeastaan. Oli nyt mitä oli ilon onnen ja rauhan olet silloin ottanut
matkaasi, kun muutit uuteen tupaasi.pähkäilyn tulos

Lähteet:
pähkäilyn tulos, päiväkin kerkesi vaihtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 00:23

kylmääki sillo nuorempana mut nykyjää ei muuta ku se toinen kierros o haavetta vaa.Sillo nuoren ei oikee kehannu kysyy sitä toista kierrost...;D.

Lähteet:
Suruton nuoruus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 06:48

sait onnen numeron... nyt sitä juhlitte :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:25

Pikkuihmiset tulevat papan luo.