Hyvä palkkaiset työt

Niin mitäs niitä töitä on joista sais hyvää palkkaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 17:40

no vaikkapa kansanedustajaksi, vielä hyvä eläkekin kaikenlisäksi.
www.uusisuomi.fi/kotimaa/919...k-ei-riita
www.taloussanomat.fi/ihmiset...0922659/12

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 18:37

Samalla linjalla olen palisanterin kanssa, kansanedustajaksi vain. Nuorena pääsee nauttimaan eläkkeestä ja tulevaisuus on turvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:07

Kyllähän YLEn pääjohtajanakin tienaa nykyään ihan kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:14

Hyväpalkkaista ei olekaan. On vain korkeamman elintason omaavia. Syynä voi olla perintö, optio, palkka jne.. Minulla on vain jälkeläisiä ei perillisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 22:21

Kyllä koulutus ja palkka kulkee käsikädessä.Ei kylläkään ihan aina.Tiedän tapauksia.Minusta se on tarpeeksi kun menot ja tulot on tasapainossa.Rikastumaan ei pääse kun isolla perinnöllä tai isolla voitolla jostain.Ihminen omalla persoonallaan vaikuttaa asiaan ja kouluttautumiseen paljon.Ahkerat ja nuukat ihmiset, saa pienellä palkallakin paljon itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 02:48

Kannattaa opetella yhdyssanat, niin ottavat vähän enemmän tosissaan ne työhakemukset :D

Monissa ns. paskaduuneissa tienaa muuten oikeasti todella hyvin. Putkimies voi pistää tuntihinnakseen ihan mitä lystää ja pakko se on maksaa, jos meinaa päästä vessaan.

Jos päässä on muutakin kuin sahanpurua, niin diplomi-insinööriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:24

Lukea kyllä pitää jonkinverran koulussa jos sellaiseen meinaa päästä. Tai sitten olla erittäin hyvä puhuja ja pyrkiä eduskuntaan. Siellä raha tulee helpolla.