Tupakantumpit hyötykäyttöön. Miten?

Avainsanat: uusi tutkimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 15:36

viisaat kiinalaiset keksineet.

Tupakantumppeja voidaan käyttää estämään metalliputkien ruostumista, kertoo Kiinassa tehty tutkimus. Tumpeissa olevat myrkylliset kemikaalit voidaan ottaa hyötykäyttöön.
yle.fi/uutiset/tiede_ja_tekn...79876.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 15:48

Olipas siinä hyvä keksintö kiinalaisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 16:42

Natsojenkerääjiä vain puuttuu, kyllä niitä tuolla ulkona on jo paljon.
Onhan se hyvä, että niillekin on löytynyt hyötykäyttö, kun se ihmiselle
on niin vaarallista.Kova myrkky on,kun ruostumisen estää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 20:01

Kyllä kiinalaiset sitten on kekseliäitä! Varmaan lähes yhtä merkityksellinen keksintö kuin aikanaan ruudin keksiminen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 20:20

Tupakkaa saisi ostaa vain, jos tuo natsat mukanaan, ei tarvitsisi paljon keräilyyn uhrata varoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:03

Minä kun sauhuttelen. Minulla on tapana karistella kekäle maahan ja tallata. Sitten pistän tumpin taskuun ja pudotan lähimpään roskikseen. Polttakoon energiaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 23:47

Olisihan se kivaa kun kaikki tumpit häviäisi tuolta kaupungilta.Tulee siistiä.Minäkin kassin kanssa tossa santakuopilla tänään keräilin roskia.Nuoremmat heittelee milloin mitäkin.Tuli taas kerran puhdas ympäristö.Luulisi että kaikki tajuisi pitää luonnon siistinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 09:38

Onkohan kukaan kokeillut myyräkarkoittimena ? Saattaisi toimia hyvinkin, kun myyräthän tunnetusti eivät sauhuttele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:23

Meillä taitaa mennä tinttien pesänrakennusmateriaaliksi. Ainakin kovin innokkaasti niitä kuljettelevat.