Miten vietät tämän päivän?

Lisätty: 13.05.2010 - 11:08

Kylläpä on mennyt upea karavaaniri (onko se uusi nimi kotilolle?) VV:n pihan poikki. Olisit pyrkinyt kyytiin. nyt mä säälin teitä sillä Pohjois-Savossa on helteinen päivä. Aurinko paistaa ja mittari huitelee jo parissakymmenessä asteessa. Anttilan emäntä ampaisi ylös vuoteesta jo aikaisin ja huumaantuneena istuttelee hyvin kasvaneita taimia ruukkuihin. Välillä pitää pyörähtää rantsussa mökillä katsomassa joutsenien ja savolaesten tölökkien touhuja. Iloinen asia myös se, että saimme toiselle kesämökille hyvät vuokralaiset koko kesäksi.

Lisätty: 13.05.2010 - 15:04

Koko päivän on ollut varjossa +22°...ajatelkaa. Kerrankin meitä savolaisia lämmitetään kunnolla ja ihan silmissä lehti puhkeaa koivuihin. Arvatkaa vaan olenko naattinut...

Avainsanat: päivä aurinkoinen puutarha koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 09:56

sumuisen suttuista näillä kulmilla, ulkona käydessä huomasin että yksi karavaaniri kiiruhti pihanmme poikki, ehkä minäkin jatkan päivää samaan tahtiin ....

www.aijaa.com/v.php?i=6195551.jpg

Lisätty: 13.05.2010 - 09:59

ps. tietääkös joku kuinka kirotusvihreen saa aijaa.com :ssa korjattua (katavaanari=karavaanari)

Lisätty: 13.05.2010 - 11:53

ihan kauniiksi kesäpäiväksi se heittäytyi täälläkin ja karavaanrit ovat painuneet matkoihinsa, pitäneen mennä pihalle ihmettelemään koivunlehden kasvua

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Kirotusvireet ovat aina päivän piristys....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 10:21

vv,lle eipä tuo haittaa itseasiassa sopii kuvaan kuin nenä päähän hiukka hyymörii nääs...mut eipäs täs muuta kuin ruanlaittoa ja synttäreillä käyntiä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 10:25

Ulkoilen ja menen tyttäreni luo syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 10:27

äsken imuroittin alakerran ja ulos ei hehkuta mennä kun kuten w sanoskii jot utunen keli täällä (ois ees lutunen), kohta aion nostella taas puntteja, jokka sain äipänpäivälahjaks, jokunen päivä sitten nostelin yhteensä 200kg (¨<kissanhännnännosto), tänään pyrin samaan ja siihen mennessä karjalanpaistilihat varmaankin jo sulaneet, jotta siitä sitten sitä ruokaa värkkäämään uuniin... no kai niille joku astiakin, jot ei pelkkään uuniin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 11:14

Vietän sen mahdollisimman laiskasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 11:30

Vietä vapaapäivää nauttien..paitsi mitä pihalle menee taas kapsuttelemaan...huomomenna yhden asunnon ikkunoiden pesu..Sitten alkaa 2:den viikon kesäloma..mikä on ihan tarpeen..kun on tehnyt avustus-hommia urakalla..kun niihin on mennnyt nykyään viikonloputkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 13:19

Vietän vapaapäivää kotona nauttien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 13:36

aamu on mennyt rauhallisesti, olemme kahdestaan mieheni kanssa kotona.
Pian lähdemme pitkälle kävelylenkille koiramme kanssa ( jolle tietty vesi otetaan mukaan) nautimme kauniista lämpimästä säästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2010 - 14:12

Tässähän tämä kotona on mennyt kaikkea pientä touhutessa. Migreeni meinasi tulla ihan väkisin, joten lenkille en ole vielä uskaltanut lähteä. Migreeni kun ei tykkää rasituksesta, vaikka ilma on mitä parhain ulkoiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 15:14

Olen menossa klo 16.30 alkavaan Carmeliitta luostarin pyhään messuun. Katoliselle kirkolle päivä on Kristuksen taivaaseen nousemisen päivä ja siksi juhlapäivän aihe myös nunnaluostarissa. Odotan mielenkiinnolla kokemusta sillä en ole aikaisemmin ollut luostarissa edes käymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 16:53

Hyvin leppoisissa merkeissä. Syömme hyvin ja sitten vain oleskelua ehkä kirjan kera tai lähden ulkoilemaan . Huomenna on äitini hautajaiset, joten kerään voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 20:53

Varjossa 29 astetta. Ulkona koko päivän ja nyt napsuttelemassa. Kuhat pannussa olivat ja maistuivat kesälle. Tulppaanit kukkivat ja liljat aluillaan. Värien kirjo on valtaisa. Toivotti onnea tuo västäräkki ja käkikin kukahteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:11

Upeasta kesäisestä päivästä nauttien eli lähes kokopäivä ulkona. Mökillä haravoitiin, isäni haudalle kävin istuttamassa orvokkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:20

Puutarhatöissä tuli päivä vietettyä.