Heleät helatorstai aamut herääjille. Jokos saadaan bikineissä patsastella , samoin uimapuvut joko kastuvat tänään?

Pakollinen sää keuuruulla : 5 astetta lämmön puolella klo 6.25.Pilvetön taivas.

Avainsanat: kategoria ei ole paras mahdillinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 12:54

Huomenta Sirkkaliisa ja kaikki muut napsutoverini. Aurinko porottaa ja +23 näyttää mittari, joten lämpöä ainakin on. En minä vielä laita niitä bikineitä, ei passaa antaa naapureille naurunaihetta. Ollaan vaan näissä kotoisissa verkkareissa. Hyvät päivänjatkot kaikille!

Kysyjän kommentti

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 06:57

Täällä Kanta-Hämeessä alkoi satamaan ja on taivas ihan sumppuinen ,10+ Eilen kastui minun uimapuku oikein uimalla.Voihan se kastua muullakin tavoin.Keuruulle terveiset.Hyvää heleätä heletorstaita.Tässä silmiä hieraisen välillä unia pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 07:56

Kaunista aamua kaikille. Mittari näytti ennen klo 7.00 jo +14° ja bikinit ovat päällä. Kirmailen pitkin pihamaata, kuin hullu lehmä päästessään navetasta ulos ensimmäistä kertaa kesällä. Voe että on ihanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 09:33

lämpötila +14C seinäjoella.
Fiinan kanssa olin fillarilenkillä,
mutta eipä ollut bikinit yllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 10:24

nyt on pilvistä , mutta jossain siellä se aurinkokin kyl pilkoittaa , lämpöäkin ois kivasti +18..OOH onko tuo mittari rikki ..klon ollessa 10.23...niin ja huomenta kans kakikille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 10:30

Turus eile oli tosi lämmin (: otettii kavereitte kans pihalla aurinkoa bikineissä. No tänää pilves taivas eikä mikää kauhee lämmin.. huomenta ja hyvää kesää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 11:21

Ulkona on + 17 astetta, mutta taivas ihan harmaa ja sataa ropistelee vähän väliä. Täytynee odottaa niitä biginikelejä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 13:40

Turussa auringonpaistetta lämmön kera, mutta ei vielä uskalla ihan helleasussa pyyhähdellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2010 - 14:08

Ilman puolesta tarkenisi bikineilläkin, +21, mutta ei ole bikineitä joten eivät kastu, tosin en ole menossa uimaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 20:45

Minä tuossa iltapäivällä katseli, että varjossa oli 29 astetta. Bikinit voittaa tämän ottelun. Katselin mielelläni. En muista miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:46

Kovin lämmin päivä vaan bikineitä en vielä päälleni pukenut.Paita ja shortsit olivat oikein sopiva asu tälle kesäiselle päivälle. Uimaan tohdin sitten ehkä heinäkuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2010 - 21:19

Ei nyt ihan bikineissä ja kastautuminen jää jälleen ensi talveen.