Maailman suurin uskonnollinen rakennelma?

Avainsanat: uskonnollinen rakennelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 01:37

Kambodzan suurin turistihoukutin on tietysti maailman suurin uskonnollinen rakennelma, eli Angkor -temppelit Siem Reapin lähettyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 01:44

Angkor Wat-keskustemppeli, joka on maailman suurin tunnettu uskonnollinen rakennelma.eli Angkor -temppelit Siem Reapin lähettyvillä. Kambodža

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 02:03

No siinähän nuo jo tulivatkin.

Kambodzan suurin turistihoukutin on tietysti maailman suurin uskonnollinen rakennelma, eli Angkor -temppelit Siem Reapin lähettyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 02:17

Vikkelät ennättää vastaamaan oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 06:48

Minä tarjoan Amonin temppeliä Egyptin Karkasissa.Amonin temppelion suurin uskonnollinen rakennelma, muttei kovin yhtenäinen.

Lähteet:
goolekin voi pettää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 08:08

www.matkamyynti.apas.fi/

Kambodzaan pitää siis matkustaa nähdäkseen tämä maailman suurin uskonnollinen rakennelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 11:23

Sinne on lähdettävä, jos mielii nähdä jotain todella suurta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 19:26

tiedä sitten mikä on mitattuna oikea vastaus. itselleni tuli mieleen taj mahjl (miten sitten kirjotetaankin :) - sehän on hauta. ja tietty pyramidit.
noita on paljon tuollaisia rakennelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 20:42

Uskonto on rakkautta ja rakkaus on elämä. Minä väitän rakkaudesta rakennettua palatsia Taj Mahal.