KUKA TILAA ISTUIMET ETUKÄTEEN LENTOKONEESEEN

Minä itse tilaan aina ne jo valmiiksi, saa itse valita missä istuu ja en katso että tulee kalliiksi.
Tilaan myös ostoksia lentokoneeseen jo valmiiksi, ja odottavat penkillä jo tuleni koneeseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 23:18

Minä tilaan Exit-paikan. Kerran kävi niin, että menomatkalla ruokailupöytä laski hienosti alas. Paluumatkalla ei laskeutunut alas asti. Lihava ja leppoinen kun olen.

Kysyjän kommentti

Kiitos Sinulle vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 19:21

Ennen etumoottorikoneessa taakse istumaan ja päisvastoin. Viimeeksi tilasin koneeseen tuotteita joita ei ollut vahingonkorvaikseksi pikku viini. Takaisin tullessa oöisin ostanut jotain mutta istuimme niin perässä että johan se lentoemä mainosti ja myi mitä kyttäsin jahuuteli ostakaa johon en malttanut olla sanomatta että kun sinulla ei ole mitään ostettavaa että sellasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 19:27

Mieleisen paikan varaus onnistuu useimmiten lipunoston yhteydessä (ainakin netissä) eikä maksa mitään. Näin menettelen normaalisti, viimetipan muutokset matkasuunnitelmaan sitten menee sillä penkillä mikä vapaana sattuu olemaan.

Ostoksia lennolla en yleensä tee, eikä siis ole tarvetta tilailla etukäteenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 20:46

En ole tilannut paikkoja valmiiksi...Olen välillä tilannut jotakin..että on penkillä valmiina,kun lento lähtee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 21:52

Silloin, kun poikani oli vauva tilasin paikat etukäteen, jotta saimme hänelle seinään kiinnitettävän "nukkumakaukalon". Muuten en ole tilannut, en ole kookas kumpaankaan suuntaan, joten aina olen saanut ihan ok paikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 10:57

Kuka tilannee, en ainakaan minä. Aina on paikka löytynyt. Ostoksia en tee lentokoneessa, en tilaa etukäteen, reittilennolla se ei ole mahdollista (reittilennoilla matkustan useimmiten). Lentokentiltä on hyvä tehdä ostokset, valikoimaa on hyvin ainakin Euroopan kaupunkien pienemmilläkin kentillä. Jotain taas ostan jo lähtiessäni Helsinki-Vantaalta, kosmetiikkaa enimmäkseen.