Sulo ja Armas sopisivat mielestäni paremmin naisen nimiksi. Mitkä muut nimet sopisivat paremmin vastakkaiselle sukupuolelle ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.05.2010 - 22:51

Suvussamme on Sulo Annikki. Hänelle tuo etunimi tekee kunniaa, on kuvankaunis edelleenkin vaikka lähtentelee jo elämän ehtoota.

Kysyjän kommentti

Sulo Annikki on oikein kaunis nimi juuri tytölle !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 13:08

Minä tiedän Kaino ja Lahja, Soini, Vieno joita on nimeksi annettu sukupuolesta riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 13:53

Kari nimi on myös ollut sekä naisilla että miehillä, mielestäni paremmin sopii miehelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 14:25

Ketään loukkaamatta, Soini ja Toini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2010 - 14:26

Haluaisinkohan olla Valio? Tuskin. Taitaa sittenkin sopia paremmin miehelle, eikä juuri heillekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 16:00

23.8 Varma ja 31.12 Sylvester, voisi ehkä käydä molemmille, aika outoja nimiä.
Mutta onhan siellä Sorjakin, niin mikä ettei. En haluaisi, että etunimeni olisi Sorja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 16:18

Ei nimet miestä eikä naista pahenna. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 16:22

2 naista on nimellä Timo kun taas miehiä 58738, Rauni naisia 6402 ja miehiä 1072

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 17:43

Rauni ja Kaino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 18:35

Kai on meillä Suomessa poika kuin Virossa se on tyttöi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:17

Rauni, Vieno, Lahja ja Varma löytyvät almanakastakin. Mielestäni myös Noona sopii molemmille sukupuolille, tosin itse olen tavannut sitä vain kahden pienen tytön nimenä. Kun ensimmäisen kerran kuulin nimen Aati, luulin sitä naisen nimeksi mutta olikin mies.