Kannataisiko lähteä Ruotsiin ongelle ? Ruotsista löytyi 3,5-metrinen jättikala - Katso kuvalinkki

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...05/1121168

www.havetshus.lysekil.se/doc...asp?id=100

Avainsanat: jättikalat ruotsin kalavedet uutinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 12:23

Valtaisa kala. Kerrankin niin suuri, ettei tarvite valehdella saaliin suuruudesta. En silti lähtisi Ruotsiin ongelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 12:23

no eipä kandee .. tule tänne Åbolandian saaristoon ... kyl ne voivat eksyä tännekin .. vai ovatko sit niin paikka uskollisia , et tuntevat nuo maamme merirajatkin... oispas tollases kalan vonkalees sit laitettavaa .. ei kyl mahtuis kokonaisena meitin savustuspyttyyn.. mut uskoisinkos , et edes sellaisen joku sais .. noist vesist... no en uskois ihan heti näkemäti ainakaan ja silloinkin epäilisin, et on joku feikki kala .. :))

Lähteet:
uskomaton saalis ois utopiaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 12:56

En sen takia kyllä lahtisi Ruotsiin ongelle, mutta muuthan saa mennä, en vastusta ! Minulle taitavat riittää nyo katiskassa odottelevat ahvenet. Ne jos voissa paistaisi, niin kyllä suussa sulaisi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 14:23

Huh huh, johan oli suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2010 - 14:24

Mikä kala tuo nyt on, eihän sillä ole eviäkään. Pitäkööt kalansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 15:44

Eipä taida kannattaa lähteä Ruotsiin ongelle jos kerta tuo löydetty jättikala nimeltään airoakala elää kilometrin syvyydessä, tulee pintaan ainoastaan kuolemansa hetkellä ja lajin edustajia on tavattu Ruotsissa viimeksi 131 vuotta sitten. Voisi nimittäin melkoisella todennäköisyydellä käydä niin. että tuosta kalareissusta tulisi hukkareissu, jollei muuten niin ainakin jättikalojen saamisen suhteen. Sitten harmittaisi ja kovasti harmittaisi etenkin jos ja kun reissu tulisi tehtyä kuivin suin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 16:09

Eipä mummeli lähde Ruattin maalle, vaan lähtee Pihlajaveden rannalle ,oikein matosongelle.
Vaikka tuliis vain kiiski kissalle, niin ilo on sekin,vaikkei se uutisiin tulisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 16:25

Lisää saasteita ja upotettuja ydinveneitä Itämereen, niin eiköhän saaliit suurene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 19:09

Parempi onki omilta rannoilta pienempiä kaloja..Johan sitä Ruotsin kalaa pelkäisi...ei kannata sinne lähteä kalaan..