Minä nyt kiusallani kysyn? onko oikein vastattu liimalihaan, ei mitään tiedä , mutta vastata pitää ja mukaella edellisiä vastaajia

Avainsanat: kopioiminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 10:06

oikein tai väärin mutta ainakin N-hengen vastaista, peesaus on laiskan rientämistä, puskaan meni mm. Viipuri-kysymyksessä

(sieltähän se vanha tuttu p-tyyli alkoi taas, mihinkäs sitä kissa karvoistaan pääsee, toivottavasti ei kasva samoihin mittoihin kuin edellisellä yrittämisellä - hämmästytyttää kummastuttaa tällaista tavallista kulkijaa)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 11:02

no olimiten oli , mut kovan etsinnän jälkeen löysin siitä keskustelua ja palisanteri sielä aikaisemmin vastaskin jo hyvin fiksusti ...mut jos sanon tuoho ns. liimankäyttöön nyt sanasen , niin hiukkasen ihmetyttää .. miksei niit paloja vois myydä ilman liimaamisia , eiköhän noist naudoist ja sioist riitä pihfei ilman liimaamistakkiin .. (ei se myrkkyä ole) , mut on ainakin enen riitänyt .. no toki saadaan siihen hintaa sit lisää , kun sitä myydään kalliilla kilohinnalla pihfeinä .. joops .. jot mailmassa on monta kummallista asiaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 11:23

Jos ensimmäinen vastaus on tarkka ja oikea, niin hankala siihen on enää toisin vastata.
Jos minun pitäisi jotain siihen vastata, etsisin jotain tietoa englanniksi, josko siellä olisi toisenlaista tietoa, tai sitten vain on tyydyttävä "Yök, en syö"-tyyliseen linkitykseen. www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=4
Nykyisin ei ole liiemmälti aikaa märehtiä kysymyksiä, saati sitten vastaajien logiikkkaa, joten ohi menevät hyvin äkkiä, eikä häirtse yhtään. No, asiattomuudet toki tökkäävät silmään, mutta se ei ole silti minun ongelmani, vaan jonkun muun.
Aurinkoista päivänjatkoa ihan jokaiselle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 13:01

Kysymyshaän oli ihan hyvä, varsinkin jos kysyjä ei todellakaan tse ole tiennyt vastausta. Aika moni täällä arvuuttelee vastauksia, tietää itse, mutta silti kysyy toisilta. No, ajanvietettä sekin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 16:58

Minua ei häiritse. Olen tammikuusta 2010 Napsun menoa seurannut ja aika usein vastaukset ovat ns. peesausta tai omaa mielipidettä. Siinähän sitä tullaan tutuksi, kun kavereiden vastauksia katsellaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Yhteen aikaan täällä toistettiin samaa kysymystä muutaman tunnin viiveellä, mutta se onneksi loppui. Aurinkoista kevätiltaa napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2010 - 22:49

Niihin kyssäreihin joihin tulee samanlaisia vastauksia, on aika hankala muuten vastata kuin peesaamalla. Turhaa toistoa se on, mutta minkäs teet. Jos vastata haluaa. Eri asia sitten kun omin sanoin vastataan eikä googlea eikä wikiä apuna käyttäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 11:03

Itse viittasin aiemmin vastauksessani liimalihaan... ja sitähän on leikkeleet kuulemma eniten.Asiasta on ollut artikkeli HS:ssa ihan tänä keväänä, silloin kuulin asiasta eka kertaa, oli selostettukin hyvin mutta siinä puhuttiin enimmäkseen leikkeleistä joita on varmaan helpoin "liimailla).
Monet kerrat näkee että vastaaja on kopionut lyhyesti jonkun muun vastausta tietämättä asiasta yhtään mitään... tai googlaamatta! Pisteitä...pisteitä.. siksi varmaan kopsaillaan.