Oletteko mitanneet veden lämpötilan meressä tai järvessä? Pinta tai 1m syvyydestä.Itselläni ei havaintoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 21:37

Taisi olla jotain neljä astetta viikko sitten.
Ei viitsinyt kovin kauaa kroolata.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 22:36

Suomenlahdella Hesan edustalla pintavesi noin viisi astetta, tuntui vähän viileältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 22:56

Mittaamattakin tiedän että kylmää on. Suuri on Saimaa - ja pirun kylmä vielä tähän aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 00:21

4-5+ veikkaan ja taitaa osua kohdalleen,Olen mittaillut meidän lampivettä moneen kertaan ja se on sulamisen jälkeen tuon.Vie pitkään ennenkuin lämpeneee.Sinnekun menee tuntuu luissa ja ytimissä asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 01:58

Varmaan kylmää on vielä, en ole käynyt mittaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 11:23

tyttärenitytär mittas vettä isolla varpaalaan , kun saunasta sanoi menevänsä uimaan ja sanoi , et on jäätävää .. oiskos sit ollut + - 0 .. pitääkin katsoa , kun laiturille meen ...tuost mittauksest , kun on jo pariviikoa aikaa .. joskos ois lämmennyt yhtään.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 11:31

En mittaa mutta uskon että kylmää edelleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 20:59

On kyllä niin kylmää,että minua ei ainakaan saa kylmään veteen..