Ootteko huomanneet, kuka vanha kamu on tullut napsuileen melkein vuoden paussin jälkeen?

Hokasin ite vast äsken ja meinasin pudota tuolilta. Ekana sanoisin, et ihanaa et palasit käymään ja toivottavasti jäätkin napsutteleen, sun pirtsakoita kommentteja kaipaillen.....eli kukahan tää naispuolinen napsulainen on?

Avainsanat: napsu kamu napsupaussi naispuolinen napsulainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 16:29

Voi jonin siun kanssais minkä teit, ihan vallan punastelemmaan rupesin.. Kiitos mukavasta vastaanotosta, kun jälleen tulin vanhoille tutuille kulmille katsahtamaan, että mitä tänne Napsuun ja napsulaisille kuuluu. Ja hyväähän tänne. Paljon vanhoja tuttavuuksia/ nimiä löytyy ja paljon on uusiakin kasvoja tullut. Kiva oli tulla takaisin. En ehkä niin usein käy kuin alkuaikoina, mutta koitan ainaskin kovasti poikkeilla täällä. =)

Lähteet:
vanha napsulainen

Kysyjän kommentti

Maarit3 kyllä vastasi ekana oikein, kiitokset hänelle tarkkaavaisuudesta ja nopeudesta, mutta kun ei saa valita kun yks paras vastaus, niin tämäpä sulle Terhi, joka varmaan ekana tiesit vastauksen ja jospa tää "valinta" innostas sua jatkamaan Napsussa:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 20:05

Minä tiedän, Terhi on tullut takaisin, mukava juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 20:13

Terhi näkyi vastanneen tänään yhteen kysymykseen ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 20:38

No niinpä näkyy heränneen talviuniltaan, tere tulemast vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 20:57

Tervetuloa Terhi takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 21:36

Luonto se on mikä tikänpojan puuhun ajaa teretulemasta vaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:49

En huomannut, mutta tervetuloa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 23:35

Minen ole huomannut muutenkaan yhtään mitään;tervetuloa takas terhi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 00:25

Minä en oleTerhistä tietoinenkaan.Kyllä tänne vaan mahtuu lisää .Se on kivaa kun toiset välillä huilii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 09:05

Minulle hän on ihka uusi tuttavuus, sillö olen ollut napsussa nelisen kuukautta.
voi ilmestyä vanhoja uusiakin vielä. Käyt taloksi uudestaan Terhi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 09:35

Hyvä, kun palasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 11:25

onpas kivaa huomata vanhojakin täälä taas pitkästä aikaa ... terhi toivotetaan tervetulleex napsutteleen minunkin puolestani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:36

Tervetuloa takaisin Terhi!