Minkä asian kaksi miestä tekee hyvin, yksi nainen melko hyvin mutta kaksi naista ei mitenkään?

Avainsanat: mikä asia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:48

Pissi yhtäaikaa pöntöllä.

Kysyjän kommentti

Juu-u, pottaan pissiminen on aika mahdotonta yhtäa aikaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 19:00

Vetää yhtä köyttä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 19:05

Vetää yhtäköyttä on aivan oikein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 19:23

Juu niin se on, että eivät voi kuulua "yhtäköyttä" yhdistykseen asioidessaan WC:n pynttyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 21:00

Kaikkea sitä tulee mieleen mutta eka ajatus oli "pissaa seisaalleen".....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 01:14

Kyllä minä funtsin enkä saanut mitään tulosta.Mutta nyt luettuani kaksi viimeistä vastausta .Tuntui ihan jees.Toihan on pojilla ihan selvä juttu.Tyttöjen täytyy mennä riulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 09:53

No vaikkapa katsoo matsia telkkarista kääntämättä päätään kertaakaan toiseen päin, taikka vaikka istuu yhdessä tuntitolkulla kaljalla, eikä puhu mitään, tai on ongella monta tuntia puhumattomina, ...
onhan näitä, ovathan miehet ja naiset niin erilaisia !