Miten voin poistaa Napsusta tietoni?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 16:19

ota yhteyttä ylläpitoon.
mutta mistä niin olet suivaantunut, jos saan olla utelias ja kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 16:39

Napsun ylläpito on varma paikka ja nopea. Vastasin vahingossa henkilölle, joka on antanut minulle vastauskiellon kysymyksiisä se lähti heti pois, kun sitä pyysin, nimittäin se kysymyt.
Mutta älä ystävä sen takia jätä nuttua nurkaan, että joskus tämä ole kenenkään yksityisnapsu.

Lähteet:
henkilökohtainen kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 17:36

Ylläpito on oikea osoite tietojen poistamiseen kuten jo edellä on kerrottukin.
Osoitteen löydät vaikkapa sivun alareunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 19:04

Onkos anonyymeilläkin tietoja Napsussa? En ole tiennytkään. Mutta ilmoita yp:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 19:37

Ylläpito tuosta alalaidasta löytyy kohdasta "palaute".
Sinne pyyntö, niin kyllä lähtee kuin kuppa Töölöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:44

Ei kai anonyymillä ole tietoja napsussa. Mutta jos kysytkin anonyyminä. Käännyt yp:n puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 23:38

Mulla myös heräs kysymys,että mitä tietoja sulla on poistaa,kun kaikki anonyymit kysyjät ovat anonyymejä...YP

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 08:27

Ylläpidon kautta asia hoituu.