Onko kukaan napsulaisista laihduttanut Allin kanssa?

minulta on jo painoa tippunut 16kg 2.5kk aikana..
Allin haittavaikutuksia en ole saanut kuin pari kertaa kun olen syönyt väärin...esim. söin 8 palaa suklaata..

Lisätty: 11.05.2010 - 15:07

siis olen lisännyt liikuntaa ja syönyt terveellisesti vähentänyt annoksia, Alli vain on minulla pitämässä linjaa etten sorru epäterveelliseen..

Lisätty: 11.05.2010 - 16:35

ruoka ei saa olla täysin rasvatonta ja ei mulla sellaista kiirettä ole vessaan ollut.

Lisätty: 19.05.2010 - 11:43

Nyt painonputoaminen hidastunut menee enää kilo / viikko , mutta pääsin jo seuraalle kymmenystasolle. Ja rasvaprosenttini on nyt alle 30.

Liikuntaa olen lisännyt roimasti, kiva tuolla ulkona käyskennellä koiran kanssa..

Kesäkuun alussa päätin alkaa Zumbaamisen, se kun tulee ulkotiloihin aivan meidän viereen...

Lisätty: 30.06.2010 - 17:07

Rasvaprosenttini jo alle 28 painoa on jo lähtenyt 21 kiloa viel olis tarkoitus ainakin 10 kiloa vielä.Nyt olo jo tuhannen pirtsakas...
Mutta tästä on hyvä jatkaa enää en uskalla ostaa kuin yhden kuukauden kuurin ja sitten pitää taukoa, mutta kun olen syönyt normaaliruokia pienemmässä mittasuhteessa niin uskon ettei kiloja lisää paukkaa..

Avainsanat: laihdutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 16:46

En Allia ole käyttänyt, vaikka Allit onkin.
Ruokavalio ja sauvakävely vei 2 vuodessa pois 27 kg ja on pysynyt.
Aika oli pitkä, mutta saavutus on pysynyt, siis hitaasti hyvä tuli.
Nyt kartan perunaa ja leipää, niitä syön hyvin vähän.
Tuo laihduttaminenkin on hyvin yksilöllinen homma. Jos käytät Marevan lääkettä,
ei puhettakaan Allista.

Lisätty: 11.05.2010 - 16:48

Onko tuo Alli lauseessa isolla kirjaimella en tiedä sitä.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaamisestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 14:45

liekö tuo terveellinen nopeus laihdutuksessa? mutta onnea menestykselliselle painonpudotuksellesi.

yhteenaikaan oli mirapront-laihdutusvalmiste, joka sitten tuli myyntikieltoon, siinä oli amfetamiinia,
mutta ruoka ei tullut mieleenkään ja oli hilpeä olo, ei välttämättä edes tarvinnut nukkuakkaan.
ja kilot karisivat vauhdilla. eräässä ravintolassa oli pyöreähkö naistarjoilija, joka käytti mirapronttia, mutta hänellä kyllä meni kaikki aivan överiksi. ja kun ei enää sitä valmistetta saanut, kilot kyllä tulivat takaisin.
en ole kokeillut allia enkä kyllä mirapronttiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 15:22

Yksi tuttu kertoi, että on hankalaa, jos sattuu syömään jotain rasvapitoista eikä ole WC:tä lähettyvillä...
Sinänsä Alli lienee vanha lääke, mutta nyt saatavilla apteekeista ilman reseptiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 15:40

kokeilin, mutta sain niin kovat sappikivut , et totesin, jotta ollaan sit lihavii ja leppoisii jos ei kilot muuten karise ...
onnea ..sinulla on kyllä hyvin mennyt ... kerro tuonneppana sit , et miten oot pärjännyt , kun lopetat niitten syönnin ... jaksamisia sinulle puurtamiseen :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 16:34

En Allin kanssa, mutta VHH:lla (vähähiilihydraattisella) Pellinki-ruokavaliolla kyllä. Itse sain kaupanpäälle energisen ja hyvän olon.

Lähteet:
Antti Heikkilä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 18:35

Kohonneesta verenpaineesta kärsivä tuttavani kokeili Allia kuukauden verran ja lääkärin määräyksestä joutui lopettamaan. Eli verenpaine alkoi kohota ja myös muita oireita ilmeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 18:59

Kokeilin ja laihduin vähän, mutta olen kuitenkin liian laiha Allin käyttöön tai oikeastaan minun ongelma on liikaa hiilihydraattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 19:03

Ilman alleja olen laihduttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 19:27

Olen monasti ottanut painoa alas. Ettei pääse riistäytymään.Muistelin menneitä että noin 500g kahessa viikossa tiputtelin.Silloin tiputin 7kg. annoksia pienentämällä ja liikunnalla.Olin seurannassa terkkarilla.Siellä kartoitettiin , missä vika kun paino nousi.Aina olen ollut mieletön liikkuja.Hyvää ruokaa tuppaa syömään helposti liikaa.Silloin jätin myös kahvin ja valkoiset pullat sun muut herkut pois.En ole sen kummempia tarvinnut kuin itsehillintää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 21:03

Apteekissa kysyin että mihin tuo Allin teho perustuu ja vastaus oli että "rasvaripuliin" joten en ihan äkkiä ehkä kokeilisi.
Joku kokeillut totesi että ilman vaippaa hommasta ei selviä joten taidan ohittaa tuon tuotteen:)
Mutta roppasen kaupalla onnea Allilla onnistuneille!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 21:42

Ei ole Allista mitään kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 08:26

En tunne Allia, onko jokin lääke vai mikä, mutta toisaalta ei ole tarvetta myöskään painonpudotukseen. Hyvä jos paino menee alaspäin mutta tärkeätä on painonhallinta eli ei saa antaa painon nousta. "Vuoristoratalaihduttajia" tunnen muutamia, ikuinen kamppailu menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 21:05

En ole ikinä tarvinut allia avuksi...joskus nuorena ,kun laihdutin...vähensin syömistä ja lisäsin liikuntaa..kyllä kilot tippuivat ihan mukavasti..katsoo vaan mitä suuhun pistää..niin ei alleja tarvita..