Mitä rakkaus merkitsee sinulle?

Avainsanat: rakkaus onko se tärkeää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 10:27

" Rakkaus on ennen kaikkea ihmisen lahja toiselle "

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 10:38

Ilman rakkautta elämä on aivan turhaa. Rakkautta on tietenkin monenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 10:44

rakkaus on kaikki .. kaikki se kärsii kaikki se kestää ... niin ylä kuin alamäetkin.. :)
ilman raukkauta ei ois elämää , suuri sydän johon mahtuu paljon rakkautta antaa ja saada :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 12:04

ei mtään muuta kuin harmia,naissuhteissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 12:47

Kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 13:33

Rakkaus antaa pohjan koko elämälle ja se koostuu monenlaisista rakkauden kohteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 13:48

Rakkautta voi olla niin monenlaista. Nuorena rakkaus kohdistui ihmiseen. Vanhana lapsiin ja lastenlapsiin.Rakkaus eläimiin pysyy läpi elämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 13:56

On monenlaista rakkautta ja ilman sitä elämä on todella tyhjääkin tyhjempi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 14:19

Toisen kunnioittamista ja luottamista, rakkaus on vakava asia jolla ei saa leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 15:15

Rakkaus on kaikkea sitä mitä ilman ei ole elämää. Se on toisen ihmisen huomioonottamista, hänen kunnioittamistaan ja keskinäisen luottamuksen rakentamista. Rakkaus ei muutu jos olosuhteet muuttuvat vaan se kasvaa vaikeuksien myötä ja antaa voimaa tukea toista kipeän paikan tullen. Se jakaa iloa muille ihmisille ja paistaa auringon lailla jokaisen sydämessä. Kunpa vain jokainen meistä olisi valmis antamaan tuon auringon tulla esiin usein niin kovan pilvikerroksen alta. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 16:48

Elämän ja elollisten olentojen kunnioittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 17:33

Rakkaus on minulle I korinttilaiskirje luku 13 ja suurin niistä on rakkaus.
Hyvin, hyvin monissa vihkitilaisuuksissa pappi jo lukee tästä luvusta ainakin jakeet 4-7.
Rakkaus on suurin voima ihmiselle, mikä on annettu, mutta vajavaisesti me sitä
toteutamme huolimatta, että siihen olisi kaikilla mahdollisuus.
Niin pysyvät nämä kolme, usko, toivo ja rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.

Lähteet:
Raamattu ja oma ajatus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 18:38

Kuinka paljon se merkitseekään! Rakkaus omaa lasta kohtaan on niin suurta, ettei sitä voi itsekään käsittää. Uuden, onnellisen rakkauden löytyminen vielä keski-iässä on niin suuri onni, ettei sitä koskaan voinut kuvitellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:35

Sitä arvostaa eniten silloin kun sitä vähiten saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 01:05

Rakkaus on aikapaljon elämässä.Jos ihmiset rakastaisi lähimmäisiään ei olisi nälkää ei sotia, tässä maaplaneetalla.Itselleni se on antanut jaksamista ja mielihyvää.Onnellisena on hyvä elää.Kun tietää että joku rakastaa sinua niin sinäkin voit rakastaa.Se on elämässä niitä tärkeimpiä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 21:39

Se merkitsee hyvää oloa...mistä ei halua päästä irti..kun sen saa..se on pilvissä elämistä..missä vaan leijuu..ei oo murhetta huomisesta..