Huomenta Suomi ja napsulaiset. Valtakunnassa kaikki hyvin vai onko? Miltä näyttää tiistai-päivä?

Lisätty: 11.05.2010 - 07:36

Eurohuuma levinnyt jenkkipörsseihin...sun muuta, mutta oma talous säilynyt lähes vakaana..huolimatta eilisistä puutarhaostoksista. Ladyt ostavat meikkejä, koruja ja "hienouksia". Meikäläinen osti kukkaruukkuja, lannoitetta ja kivikkokasvien taimia. Peiliin katsoessa täytyy vaan huokaista ja uskoa, että luomu on kaunista.
Lämpötila juuri nyt +7° ja aurinko taitaa tulla esiin pilven raosta. Päivä on vapaata puuhasteluun ja ensi yöksi töihin dementiakotiin joten raskas vuoro tiedossa.

Avainsanat: suunnitelmat päivä sää uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 12:45

vettä satanut ja ukkonen jyrissyt,sisällä ollaan

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja terveisiä vaan koto-Suomesta. Ukkonen on jyrähdellyt täälläkin ja monta päivää ollut varjossa noin 30 astetta, joten etelän lämpötiloissa olemme. Ilmankosteuskin on ollut aika korkea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 07:30

Huomenta sinullekin. Harmaa päivä näyttää tulevan , lämmintä on 6 astetta, Kaikki on hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 08:01

huomenta. seinäjoella paistaa aamuaurinko, lämpötila +6C.
mutta pilvenlonkareita näkyy kokoontuvan.
ja säätiedoituksen mukaan pitäisi sataa ropahuttaa, kesäähän se tietää ja vehreyttä kunhan ilmat lämpiää. pariin yöhön ei ole ollut edes yöpakkasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 09:24

koht taas varmaankin satelee siltä taas näyttää... mutta mietin täs , et miten paljon sitä ihminen saakaan odotella kaiken laissii juttui ... nytkin oottelen nokipoikaa, saabi korjamolta auto vanhus on puslien vaihdos tai jotain sellaista ... ootelen koska voin sen taas noutaa omaan katkokseen .. sit tietty joka hetki oon oottelemas kaffe ja ruokataukoja .. ain pienkiusallinen nälkä kun on vieraanani... eikä sitä voi joka hetki syödäkkään tai vois , mut yritän nyt kuitenkin pitää jonkin moista väliä noiden paussien yllä ... sit oottelen , et kultsi tulis töistä kotiin ja saan tehdä hänelle taas ruokaa , jota itsekin sit syön taas ... noit tulevii helteitä oottelen , mut en ukosia kiitos ..ne saa mennä pooiis.. venäjän kautta .. viikonloppua tietty , ja kaikkein eniten ootan , jotta saisin taas tätä tervyttä , joka on ollut alamäessä .. takaisin ylämäkeen ... no hiukkan on tänään helpompi päivä ... ei yhtään kipulääkettä ja käsi , joka otti totaalisen lopputilin minusta , niin napsuttelee kummasti ... kunpa vaan malttaisin nyt sitä vielä leputtaa , niin vois olla, et viikonloppuna me yhdessä sulassa sovusssa teemme taas kivoja puutarha hommiakin... sitäkin oottelen nyt .. jot elämä on .. kuitenkin niin ihanaa ... pitää vällillä olla vastenkäymmissii jot osaa arvostaa sit taas sitä ns. normaalia mikä se nyt sit onkin milloinkin...hyvää tiistaita kaikille , annetaan murheille tossua ja nautitaan elosta tästä mikä nyt onkin meillä tässä :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 09:26

Pilvinen tiistaiaamu lämpötilan ollessa 7,8 astetta lämmintä. Aurinkokin yrittää lämmittää tuolta pilven takaa. Käiväisin tuossa mökin pihalla ja västäräkki toivotteli huomenta päätään nyökyttämällä kuten sillä on tapana. Mustarastan antoi aamukonsertin. Näkyy tulevan hyvä päivä.

Lisätty: 11.05.2010 - 10:15

No nyt on taivas pilvetön ja aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 12:53

Väsyneeltä näyttää. Mni eilen aika myöhään, ennen kuin pääsin nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 13:52

Huomenta - iltapäivää vaan kaikille:) Olo on kuin vankilassa (luulisin), autoni tään päivän pärnäsen korjaamolla...(tottakai kun on tää viikko lomaa, et sen suhteen taas kerran suunnitelmat meni myttyyn, piti lähtee vähän sukuloimaan tuonne tavastehuusiin), no, onneks miehelläinkin tää viiko lomaa, joten hän kärräs tään emännän Muhevaisen puutarhaan ja sieltä sain takapihalle ihanan oranssinpunasen amppelin, ja oishan siel ollu viel vaikka mitä kotiin tuotavaa, mut ootellaan nyt viel jokunen päivä, et ilma kirkkenis + ruokapuotiin... nyt vaan yläkerran mies; anna auringon lämmittää - ehtiiköhön se ennen yön tuloa - nyt +10...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 13:53

Hieman aurinko pilkottaa taivaalta lupaa hieman lämpöäkin jopa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 14:05

Hyvin sutii tämä päivä, aurinko pilkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 17:01

Tiistai näytti ja näyttää edelleen oikein hyvälle, kuten kaikki päivät. Suhtautumisesta se on kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 17:33

Harmaata ja tihkusateista tällä hetkellä. Pienen hetken koetti aurinko lämmittää iltapäivän alussa, mutta yritykseksi näytti jäävän. Muuten päivä mennyt vanhoilla rutiineilla mukavasti eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 18:12

Huomenet ja illat samassa paketissa. Päivä on Keski-Suomessa ollut vähän lämpöisempi jo.
Mutta kylmä viima kuitenkin on ollut. Kirjasto, terveyskeskus ja piimäpurkin haku, siinä suurimmat
ulkona käynnit. Odotelaan viikonloppua, silloinhan meille luvataan bikinikeli, päivänkakkara varpaiden välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:32

Päivähän oli kuin morsian - ja mursian ei tunnetusti ollut kovin kaunis. Sisällä meni harrastuksen parissa päivä.