Muistatko Erich Kühnhackl'in?

Avainsanat: jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 06:32

Iso Eerikki oli aikoinaan Länsi-Saksalainen jääkiekkoilija. Suuren kokonsa mukaisesti vaikea pidettävä. Oli monesti Suomen "surma". Aina voi odottaa tapahtuvan melkein mitä vaan hänen ollessaan kentällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 23:52

eikös hän ollut se Länsi-Saksan väsymätön pitkälettinen korsto joka runteli aina puolet vastustajajoukkeen pelaajista lyttyyn ? taisipa siinä sivussa tehdä niitä maalejakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 23:52

Erich ”Iso-Erik” Kühnhackl (s. 17. lokakuuta 1950 Zieditz, Tšekkoslovakia) on entinen länsisaksalainen jääkiekkoilija. Kühnhackl on toiminut pelaajauransa jälkeen Saksan jääkiekkomaajoukkueen valmentajana.

En muista mutta kuullut olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 12:14

Se Saksan valtava jääkiekkoilija, paha vastus Suomelle, eilen sitä haasteteltiin ylessä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 12:56

En seuraa urheilua, joten aivan tuntematon nimi minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 15:20

Tuo pitkätukka iso-Erkki jäi kyllä mieleen. Oli aina hankala tyyppi, kun oli kentällä. Muista saksalaisista ei paljon huolta ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 16:57

Nimenä vain muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 18:39

Hidas mutta hiveä järkäle johon mes pysähtyi.Oli myös pelätty kokonsa vuoksi. Lalli Partinen oli ennen vastaavan lainen laidasta tuli nii miestä kaatu kun heinää ja tuomarikin lensi kaukalon raunan yli

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:29

En muista, mutta ihmekös tuo jos on jääkiekkoilijasta kysymys.