Mitä yksivuotisia köynnöskasveja suosittelisitte paahteiselle pihamaalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 16:52

Tässäpä muutamia hyviä: keijunmekko, mustasilmäsusanna, kelloköynnös, päivänsini, krassit, aito elämänlanka, tuoksuherne ja se ruusupapu on tosiaankin hyvä. Minulla on menestynyt jalokärhökin ihan vaan isossa ruukussa porraspielessä.

Lähteet:
omat kokemukset näistä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 16:35

kun olin kakara meidän mökin kuistin 'verhona' oli aina ruusupapua, valtava pöheikkö lapsen muistissa, ja siihen kuistille paistoi aurinko suoraan lähes ympäri vuorokauden

- ne oli niitä lapsuuden kesiä -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:22

täälläkin yksi vinkki:
puutarha.net/index.asp?s=/ka...&max=0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 20:47

Ruusupapu viihtyy ainakin meidän paahteisella terassilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:02

Ruusupapu on yksi takuuvarma. Syksyllä sitten kerään pavuista siemenet talteen, niin saat seuraavana vuotena jo omasta takaa Ruusupapua. Nopea ja helppo kasvattaa.