ONKO SINULLA HEILA HELLUNTAINA? Minulla on oma mieheni.

Avainsanat: heila helluntaina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 13:19

Jos ei heilaa helluntaina, niin ei sitten koko kesänä. On minulla heila helluntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 10:06

se sama vanha kuin ennenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 10:14

En ole kysynyt tältä vanhalta heilalta onko kotona, on ollut viimeiset 36 vuotta, ja meillä on taas näitä pikkuihmisiä monta päivää, to-su iltaan ja tulee minulle taas hetkittäin mieleen että olisin sen Aspiriinin pitänyt polvien välissä ainakin 2 kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 10:23

Onhan minulla mamma ja paras kaikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2010 - 10:28

En tarvitse heilaa helluntaina kun en sillä mitään tee muulloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 10:36

Se sama mikä on ollut jo pitkään. Helluntaina mennään illalla konserttiin Finlandia-talolle (George Dalaras).

Lisätty: 10.05.2010 - 11:41

Oikea vastaus olisi kyllä: ei ole heilaa, on aviomies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 11:30

oma kultsi on ollut 29 heluntaitä kanssani ....on nytkin ja synttäreille mennään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 11:34

Ellei nyt vallan ihmeitä satu, niin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:10

Sama vanha jo 34-vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 13:48

Ei ole helluntai heilaa, mutta voi olla jono juhannuksena.
16 vuotta olen sitä helluntaiheilaa pyydystänyt, mutta ei
täksikään helluntaiksi saada sellaista aikaan.
Mutta on minulla lohdutuksena se," että kun ei ole
heilaa helluntaina, niin ei ole adventtinakaan aids`ia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 14:25

Saas nähä, jos tästä vielä innostuis helluntaiheilaa ettimään (tuskin jaksan, heh), vai tyydynkö tuohon samaan, joka on ollunna jo 36 vuotta, mutta paljon riippuupi siitäkin kuin kiltisti on hän:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 16:02

Tuollahan tuo minun helluntaiheilani ahertaa hellan ja nyrkin välissä valittaen kurjaa kohtaloaa: pakkoeloa Milla Makian ja ja äiti Teresan risteytymän kanssa. Tai ei sittenkään! Ei minulla mitään hellan ja nyrkin väliin joutunutta helluntaiheilaa ole,TAIVAALISEN IKI-IHANA UKKO VAIN, sillä enhän itsekkään ole mikään Milla Makian ja äiti Teresän risteytymä. Ihan tavallinen suomalaisnainen vain jolla on suuremmoinen ilo todeta, että helluntaiheila löytyy ja vieläpä paras laatuaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 16:57

Ennen vanhaan lähdettiin tansseihin helluntaina. ja viuhka kävi..joskus myös vierestä vietiin. Pitää kysyä tuolta elämäntoverilta josko heilasteltaisiin helluntaina, kun minullakin on vapaata silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:18

Helluntaina heilailen itse rengastamani miehen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:28

Tottakai pitää helluntaina heila olla...muuten ei ole koko kesänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 13:56

Totta kai heila pitää olla muuten ei ole koko kesänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 20:59

On ja ei. Minusta tuo helluntaiheila liittyy naimattomiin ihmisiin.