Minä olen 2 lapsen äiti ja 4 lapsen mamma, minulla on ollut tosi paha yskä/köhiminen ja ostin Inkontinessi tuotteita, niin mitä?

Lisätty: 10.05.2010 - 09:20

ne ovat tarpeisiini.

Lisätty: 10.05.2010 - 09:37

Naisen aivoihin on liitetty 2 toimintoa samaan aikaan, minä jauhan purkkaa , katson napsun kysymyksiä, ajattelen, vastaan ja tässä iässä jää toi alapää omilleen, heh heh.

Lisätty: 10.05.2010 - 09:44

Minä olen tähän flunssaan missä köhitään ja yskitään, tarjonnut risiiniöljyä.Nyt vissiin tarvitsen isoja ...

Avainsanat: inkontines

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 09:28

tuotas , tuotas

mitenkäs kusikalujen falskaaminen ja köhiminen toisiinsa liittyvät ?

... jaa tarkemmin ajatellen, vaikeehan se on rykiessä pidätellä ... ymmärrän sittenkin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 09:30

pisun karkailuun ja joissakin tapauksissa myöskin kakankarkailuun...mutta jos siitä kärsit niin kerro lääkärillesi ja hänellä saattaa olla jotain hoitohommia sihen vaivaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:50

lantionpohjan lihaksia, voi myös harjoituttaa treenikuulilla .

"Siskot, älkää murehtiko ikääntymistänne. Ne on munat jotka pilaantuu, ei kanat."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2010 - 10:25

Ostit ehkä jonkunlaisia vaippoja. Lihasharjoitukset ovat tehokkaampia siihen vaivaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 11:45

Jos munat ovat päässeet pilaantumaan, niin kanakin veltostuu tekemisen puutteessa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:12

Joka toisella naisellaa on sama ongelma. Jos pahenee, käänny lääkärisi puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 16:38

En ihan ymmärtänyt kysymystäsi.Luultavasti sinulla jokin kohta vähän prakaa. So what.Hommaa sellaiset varustukset, että voit olla varmana missä tahansa.Voisit kyllä käydä lääkärissä, ja jutella vähän laajemmin ko. aiheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:32

Palisanteri jo tuossa antoikin vinkin, mikä tepsii vaivaan. Lantionpohjalihaksia pitäisi harjoittaa säännöllisesti. Joogasta on myös tähän apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:57

Kun nauretaan ja yskitään, niin kyllä pitää tietty varmistaa, että olo on kuiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 20:59

Miten nuo lapset ja lapsenlapset vaivaasi liittyy, et kai heidän takia röhi. =)
Toivottavasti ostoksesi helpottaa, muussa tapauksessa suosittelen Tena Ladya.