Oletko maistanut ostereita?

Avainsanat: osteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 09:34

pari ämpärillistä isäntäväen mieliksi Bretagnessa majaillessa, muutaman kerran joissain 'tilaisuuksissa'

ehdoin tahdoin en ole ostereita ostanut/tilaillut

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 06:14

En ole koskaan maistanut ostereita, minulla on mielikuva niljakkaasta otuksesta kurkussani joka vielä elää, ja tekee äklön olon minulle, tarjolla on ollut kyllä matkoillani , jätin väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 07:03

en ole, enkä tule maistamaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 07:53

en ole, samoin en tule maistamaankaan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 08:29

Brysselissä käydessäni. Ei mitään erikoisia minusta. Jäivät viimeisiksi ostereiksi minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 08:49

Kyllä olen, en ole mikään friikki kuitenkaan. Brysselissä ja Ranskassa on tullut maistettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:52

En ole maistanut inhottaa pelkkä ajatus niistä.Yäk en kyllä ikiinä syö ihmettelen kun olen nähnyt ohjelmia kun toiset niitä syövät. Joo EI KIITOS MINULLE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2010 - 10:41

Olen syönyt ja taatusti jäi viimeiseksi kerraksi. Ällöttäviä limanuljaskoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:17

Olen kerran.. toiste en syö niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:20

Viime matkallakin tuli syötyä muutaman kerran.
En varsinaisesti pidä niistä, mutta en moitikaan. On sen verran harvinaista herkkua, että maistan kyllä, jos on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 16:29

Olen maistanut ostereita muutaman kerran kun tarjottu on, mutta täytyy myöntää että itse oma-alotteiseti en niitä ruuakseni ole koskaan hankkinut, enkä hanki. Vaikkei osterit eivät saa minua pahoinvoimaan ja pystyin ensimmäiselläkin ateriointikerralla syömään niitä useammpia ei niiden maku kuulu suosikksihini. Kulutan mielummin rahani joihinkin muihin harvinailaatuisiin "erityisherkkuihin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:38

Olen toistaiseksi päässyt laistamaan. En yleensä ole ennakkoluuloinen, mutta osterit jää minulta maistamatta. Listaan tämän samaan sarjaan nahkiaisten kanssa, jota maistoin päästäkseni kuulemasta jankutusta. Yliarvostettu ja kallis "herkku".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:47

Yäköttää koko jajatus ostereista..ei varmaan menisi kurkusta alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 18:45

Pariisissa öljyssä keitettyt simpukat oli erinomaisia , ei kai osterit sen kummallisempia ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 20:54

Enkä olen, ehkä en - pizzassa ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 00:19

Maistanut ja jopa syönyt,oppinut erottamaan eri makuisia,riippuen kasvupaikasta.Herkkua,hyvän leivän ja raikkaan valkoviinin kanssa.Ranskassa ollessa ehdoton viikonlopun alkuruokalaji.Mielenkiintoista käydä myös osterinpyytäjien kylissä ja viljelmillä.