Mikä ja missä on puutarhanapsujen mietiskelypaikka?

Lisätty: 09.05.2010 - 17:29

Antiikin aikoina lehmusten varjoissa kävely ja mietiskely sekä henkevä keskustelu puistoissa oli sen ajan kansanterveystyötä. Oma mietiskelypaikkani on Onnelassa ja sekä mietintäpenkki Vilman haudan vierellä.

Avainsanat: aikana antiikin jo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 20:40

Pihalla terassin sohvalla ja talvella sisäsohvalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 17:32

Minä istun kuistilla ja mietiskelen siinä, näen kesäisin siitä suihkulähteeni ja kauneimman osan pihaani, aamulla aikaisin siinä kahvia juon ja nautin elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 18:03

metsässä lenkkipolulla Fiinan kanssa tepastellessa on aikaa mietiskellä ja laittaa päätään järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 18:28

tuos lähteen kuppeessa terassilla ja saunassa ...akkuna auki mis näen ja kuulen lammen suihkulähteineen sekä muutuvin maisemiin rauhottaa kummasti ...yleensäkkin kotipiirissä käyskentely on hyvin tuottavaa onnen tunnetta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 23:10

Mökin läheisissä metsissä tai laiturilla katselemassa pilviä veden pinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 01:10

Takapihan terassi on rauhallinen lekottelupaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 19:01

Mökillä terassilla. Siitä ylhäältä näkyy koko puutarha ja järvelle asti, ainakin vielä kun puissa ei ole lehtiä.