Oliko leijonat huonoja vai oliko tanskalaiset vaan niin hyviä?

Mistä tuollaisia molareita vielä tulee?

Avainsanat: ihanaa leijonat...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 17:37

leijonilla uudistunut nuorisojoukkue.... kyl viel oppivat, Tanska oli tosi hyvä:)

Kysyjän kommentti

Näin ajattelen itsekin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 12:18

En nähnyt matsia, sillä olin matkalla kotiin. Sanoisin, että ihan tavanomainen aloitus Suomelta. Kyllä se siitä taas paranee. Odotellaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 12:18

Leijonat oli huonoja, Tanskalaisten peli oli hyvä, hävettää oikein leijonien puolesta, tulkoon kotio sieltä heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 12:28

en ole katsonut koko peliä, nuorempana katsoin, mutta nyt en enään.
Se maa voittaa, joka sen ansaitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 12:31

Leijonilla näkyi olevan asennevika (liian varmoja voitosta). Ylimielisyys kostautui Tankan hyvän joukkuepelin ansiosta. Parempi joukkue voitti. Napsuttelun lomassa katselin sivusilmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 12:54

Yli mainostettuja lampaita, koko lauma. Jääkiekko on lailla kiellettävä peli, ainkin sen olohuoneisiin tuonti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2010 - 15:50

Leijonat oli surkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 15:53

liekö leijonat jo niin vanhoja, ettei peli enää suju niin hyvin kuin v.1995.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 16:06

Leijonat eivät olleet varautuneet siihen, että tanskalaiset ovatkin niin hyviä kuin nyt todistivat olevansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 21:45

Tanskalaisten maalivahti on liian hyvä. O_________o'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 23:30

en nähnyt, enkä tainnut isoja menettää

lopputuloksen perusteella helppo arvata että parantamisen varaa taitaa olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 23:50

Mä oon sitä mieltä et Tanskassa on nousemassa ikääku "uus sukupolvi" ja sieltä tulee pelottavan hyvii pelaajia. Eilen Tanskan peli on vaan todella paljon parempaa ku Suomen. Niillä oli hyvä puolustus ja hyökkäys, kun taas Suomen puolustus jumitti ja maalintekopaikkoja oli, mutta ku se vaan ei mee häkkii. Surkeeta peliä Suomelta, ihmettelen missä on osaajat? Sitä tuli pelin aikana sanottua monen suusta että "pitääkö tässä vielä kaivaa vanhat pleivälineet ja lähtee kentälle ja näyttää todellisten leijonien pelaaminen?".. Tokkopa oltais ky pärjätty, mut sohvaperunan on helppo sanoa aina ku kukaa ei pyydä näyttämään miten oikeesti menee. :D Mutta Tanskalla oli ehottomasti mainio alivoimapeli. Surkee se tilanne missä oli aikaa 1:33 ja Suomella viis kolmea vastaa ja MITÄÄN ei tapahtunu. Tanska voi olla hyvinkii yks uus hyvä maa jääkiekossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:29

Valitettavasti leijonat huonoja...toivon että tänään nähdään aivan erilainen Suomen joukkue!