Mahtoiko Aatamin ja Eevan aikaisissa puissa olla vuosirenkaita?

Lisätty: 08.05.2010 - 21:08

Kuules pappa4...ei raamatussa puhuta omenasta mitään....Ihan tosi onn sen niin monasti lukenut.Vaan kielletystä HEDELMÄSTÄ ja kaikkihan me syntiset tiijetään mitä SE on...;D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 21:09

Hyvä vastaus papalla.Tässäpä Tertsi latasi mummolle kysymyksen.
Jos minä otan taas esille tuon vanhan raamattuni ja katson, että Jumala loi puut kolmantena päivänä ja ihmisen kuudentena päivänä ihmisen, niin sen pohjalta ei.
Mutta Jumalan kalenterissa on toinen aika, siinä yksi päivä voi olla tuhat vuotta ja tuhat vuotta
kuin yksi päivä. Voi siinä olla vuosirenkaita paljonkin meidän ihmisten aivoilla ajatellen.
Ei kait Aatamilla ja Eevalla ollut "jenkkakahvojakaan" .Olihan heillä hedelmävoittoinen ruokavalio,
joka tuotti lankeemuksen. Tämä jälkiosio on mielikuvituksen tuote

Lisätty: 19.05.2010 - 22:42

Kiitos käyttäjille vastausvalinnasta

Lähteet:
I Moos ,1luku jakeet 11-13 ja jakeet 26-31. Viimeinen lause oma vilkas mielikuvitus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 20:55

Kyllä oli, jos on uskominen tarinaan hyvän toivon puusta. Houkutuslintu otti omenan ja vietteli viattoman ihmisen. Lopputulos nyt meillä. Omenaa en ole syönyt, mutta houkutuksen olen saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 21:13

noista vuosirenkaista en tiedä mitään,
mutta jos renesanssitaiteilijoita on uskominen, ja miksei olisi,
niin kyllä Aatamilla ja varsinkin Eevalla oli oikein kunnon jenkkakahvat ruokavaliostaan huolimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 09:50

Eihän niissä missään nimessä voi olla vuosirenkaita, koska ne luotiin kolmantena päivänä.