Oletko kuullut?"Tule Kreikkaan.Rahasi on jo täällä!

Joskus oli saman tyylinen Virosta:"Tule Viroon,autosi on jo täällä"...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 17:15

naamakirjassa on oikein oma ryhmäkin sitä varten perustettu ... jot sieltä ois tuo ..tuttu juttu :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 20:47

Onko kysymyksessä meidän veronmaksajien rahat, jotka laitettiin nyt Kreikkaa tukemaan.
Kyllähän ne lomailijoidenkin hyväksi menee, eipä taida kutsua kuulua,enkä kaipaakaan sitä.
Aika näyttää, mitä siitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 21:09

Eilenkös tuo oli kun tuon tapasen kuulin aamuvirkkulassa radiosta: Kreikan uusin matkailumainos;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 21:10

jaaha,
kerkesinkin jo ihmetellä mihin ne kaikki sentit menivät,
lähetän tekstarin ja pyydän niitä ystävällisesti palauttamaan jok' ikisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 09:48

Siellähän voikin sitten maksaa piikillä. Edullinen loma, kun ei tarvitse ottaa taskurahaa mukaan.
Tuosta Virosta eräs tosijuttu. Suomalainen mies oli katsellut myynnissä olevien autojen kuvia.
Eräs auto näytti hyvin tutulta ja kun oikein tarkkaan kuvaa katseli, niin huomasi että niin oli ympäristökin. Hänen autonsa siinä kuvassa oli myytävänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 08:27

Sain perjantaina työpaikalle sähköpostiviestin , liitteenä juuri tuo Kreikka-pilapiirros. Olin jo varannut Kreikan matkan ja moni tietää matkustusintoni....myös Kreikkaan.Nyt kyllä pistää hieman vastaan, taitaa jäädä ainoaksi tämän vuoden Kreikan matkaksi, onhan niitä muitakin paikkoja missä lomaansa voi viettää. Ajattelin josko voisin ottaa haltuun tutun hotellin Pefkosissa....
Viro ja "viedyt" autot... mieheltä varastettiin auto pysäköintipaikalta n. 10 v sitten, ensimmäinen ajatus oli että virolaiset asialla. Onneksi ei, kahden viikon kuluttua virkavalta otti varkaan kiinni ajossa Itäkeskuksessa, voro oli 16 v poika, jo 36. varastettu auto kalenterivuoden aikana.