Muistatko mikälaiset lastenvaunut olivat lapsellasi?

Mie muistan oikein hyvin,ne oli hirveän isot, isopyöräiset erittäin kauniit nappanahkaiset ja erittäin epäkäytännölliset,olin toivonut pieniä ja sieviä,koska asuimme kaukana kaikesta oli lapsen kanssa käytävä kaupassa ja asiolilla keskustassa,mutta saimme ne anopilta lahjana mikä oli tietysti hyväasia,ne maksoi varmasti ihan kamalasti,olin kyllä tosi ylpeä lastani niissä työntäessä.Rinta suorastaan röyhistyi.

Avainsanat: lastenvaunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 22:03

Muistanpa muistan (sentään jotain, heh), esikoiselle ostettiin keltaiset suorakaiteen muotoiset lastenvaunut ja kun toinen syntyi, niin sitten siihen eteen ostettiin sisaristuin, ja sillonen kuopus pääsi potsloijaa ja esikoinen istuimeen. Kolmas mukelo kun syntyi, niin ostin jo ennen hänen syntymäänsä käytetyt punaiset ns. vanhanajan kuomuvaunut, muoviset (ja kauheen näköset, näin jälkikäteen ajateltuna) ja onneks tein näin, koska tää nuorimmainen nukkui niissä vai kaks kertaa ja hyvä jos neuvolaan pääsin kulkemaan, johtuen siitä, että tää nuorin poikain, nousi ylös jo 3kk vanhana ja päätti, jot ei nuku ikänä vaunuissa, niin kiire oli ja lähti kävelemään 6kk ikäsenä, joten turhaan oisin parempia vaunuja kalliilla rahalla ostanu...:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 19:31

Minä muistan hyvinkin, pojallani oli ruskeat vaunut, sirot näppärät, mutta kuomulliset rattaat keltaiset olivat isot ja kömpelöt. Tyttärellä oli myös ruskeat vaunut, vakosamettia, ja niihin oli se ratasistuin eli olivat näppärät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 19:51

Kyllä muistan hyvin tarkkaan..Oli harmaat väriltään,ja sellaiset mistä sai nostettua tämän nukkuma-kopan pois...oli olevinaan niin hienot ja kätevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 19:59

Minulla on tallella lastenvaunut. Ne on kauniin hiekanruskeat nahkaiset ,aika nykyaikaiset .Olen säilyttänyt jos joku lapsista tarttee.Mutta eikös mitä ei ole lasten lapsia vaan tullu.Ovat jo liian vanhoja ensisynnyttäjiä.Ura on tärkeetä.Välillä on tullut mieleen laittaisiko kisuille petin sinne.En ole raskinnut.Yhdet vaunut on palvellut kaikkia 3.a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 20:09

Muistan ihmeen hyvin.Siniharmaat jotain sametin tapasta materiaalia olevat vaunut,samat kummallakin pojalla.Rattaat oli tummansinistä vakosamettia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 20:40

Minulla oli harmaakuvioiset, isopyöräiset, koppa irroitettava.
Muistan kerran kun Hyrylässä asuessani kaupalla käydessä kumi putosi
sen rautavanteen päältä jotenkin pois. Vaikka uudet olivat. Lykkäsin 1,5 km
kolmella pyörällä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 22:22

kun olin pikkutyttö, vauvanukellani oli hienot vihreät isäntekemät nukenvaunut,
muitapa vaunuja ei ole tarvittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 03:46

Muistanhan minä, siniset emmaljungat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 04:19

Minä kuskasin poikiani minillä kahdessa nahkapussissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 09:32

Muistan, vanhemmalla oli ruskeat samettiset ja nuoremmalla samanlaiset, mutta lapsenkakan väriset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 12:21

Siniharmaakuviolliset, moneen osaan jaettavat. Kätevät, sillä asuimme keskustassa vanhan talon ylimmässä kerroksessa ja hissi oli tavattoman pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 19:24

Samanlaiset kuin liisukalla jota 3 peräjälkeen käytti. Ittotettina sa kiinnitetyä aiton sonkiin jotka esensin. senjälkeen autossa joka ika ikäkaudele sopivat jakkarat ja turvaistuimet.Kuvista olen nähnyt omat hyökkäysvaununi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 10:36

Hyvin muistan ovat kellarissa Gesslein isopyöräiset yhdistelmät hienot edelleen vaikka vauvakin on jo 24v....