Turusta ajetaan tänään Lietoon, mikähän tapahtuma on kyseessä?

Avainsanat: motoristi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 14:03

liedon kirkolle ajelevat ja kupittaalta lähtevät ... siellä on minunkin tuttuja hakemassa mootoripyöräily kesään siunauksenssa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 13:37

Olisikohan maantiepyöräily.Puhdas arvaus.Tuli ekana mieleen kun on kevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 13:49

Siellähän on jo monina vuosina ollut motoristikirkko. Se kerää paljon moottoripyöräilijöitä yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 14:15

Moottoripyöriä ja satoja. Lähtevät liikkeelle Itäiseltä Rantakadulta (Turku).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 14:36

motoristikirkkoon ajelevat :
www.liedonseurakunta.fi/main...page_id=84

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 15:29

pääsisköhän sinne pappatunturilla mukaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 18:15

No voi siunatun siunattu,jokos ne näin ajoissa ovat liikenteessä,ne moottoripyöräpojat ja- tytöt!Pitkiä turvallisia ressuja vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 20:06

Ei taitaisi kunto kestää enään..sellaista pyöräilyä..nuorena olisi varmaan onnistunnu..Olen pyöräillyt Saarenmaan ympäri...oli aika rankka pyöräretki..silloin vielä jaksoi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 20:16

Motoristit pyysivät siunausta uudelle ajokaudelle 08.05.2010.

Lopuksi on moottorihartaus, sadat koneet murahtavat käyntiin siinä on alkukantaista voimaa, kun koneet puhuvat.

www.liedonseurakunta.fi/inde...page_id=80

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 09:24

Mistä tuntee hymyilevän motoristin?
No hänellä on hyttysiä hampaanväleissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:09

Motoristien kokoontuminen.