Äitien päivän aatona kysyn, mitä kaunista lapsesi on sanonut Sinulle, myös miehet mukaan. Mikä on jäänyt mieleesi?

Lapsen kauniit, joskus myös vaatimattomatkin sanonnat lämmittävät, sillä hetkellä ei
monesti huomaa, voi huomata vasta jälkeenpäin.

Avainsanat: kauniit lapsen sanat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 20:35

Tyttäreni sanonut minulle ole maailman paras äiti...ikinä ei ole tullut riidan sanaa meille.

Lisätty: 08.05.2010 - 20:38

Tytär on nyt 45vuotias..olen aina ollut tukena..vaikka on joskus ollut tosi vaikeeta..tyttäreni elämä..

Kysyjän kommentti

Kiitos, niin nuorin tyttärenikin sanoi minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 13:11

nyt viimeksi mummin 13v kultamurunen otti kaulasta kiini ja sanoi mummi olet minulle hyvin rakas ja mummi sai snif ... sitten tämä pienin 2v sanoi ..mummini mun ja isohali päälle ... saa nähdä minkä rutistuksen tänään saan pikkuisilta .. ootan jo innolla ja ne ovat parhaita lahjoja mitä saatan oottaa , enkä muuta haluakkaan kuin pienten halit jotka ovat niin aitoja ..täynnä tunnetta ja tarkoitusta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 13:34

Tapahtui kauan sitten,pikkupojan silloin 3-4v.(oikea ei koiruus)olimme ratikassa menossa,hän kyseli sataa asiaa ja vastasin kait hajamielisest vastaukseksi,etten muista,johon hän aika selkeään ääneen:kyllä sun täytyy muistaa,sä olet nuori äiti!Joopa joo,ihmisiä nauratti,sillä mä OLIN tosiaan nuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 13:47

Äiti sä oot ihan kiva mutta kauhee komentaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 13:52

Me rakastetaan sua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 13:56

Poikani tokaisi yhtenä päivänä että ei vaihtaisi minua toiseen sillä silloinhan en olisi enää hänen äitinsä. Se oli kauneinta mitä lapseltani olen kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 14:14

Pappa: "Miksi sinulla on vammaiset varpaat"?
Kynsi aikoinaan vioittunut muutamassa varpaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 04:02

Nyt on jo äitienpäivä kun tätä kirjoitan. Tänään kotiuduin vasta yöllä, ja minua odotettiin ja sain kuulla että olen maailman parhain äiti. Mutta niinhän me kaikki äidit olemme niitä maailman parhaimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 09:19

Enemmän poikani pienet teot ovat minua koskettaneet kuin sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 16:41

Olet ihanin äiti koko maailmassa ja koko universumissa.