Kaikki jotka olette mökeillänne veten äärellä.Tuleeko uitua päivittäin.Kuluuko päiväsi hyvin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 11:10

saunasta enimmäkseen tulee pulahdeltua , mut ei ole mitään rituaalia ,et aamulla ennen aamizaista ois pulahdeltava uimaan , ´no ilmoistakin kiinne paljon , jos helteitä niin useimmin kyl sit tulee käytyä uimas.....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 11:24

Eilen saunassa ja uimassa. Talvisinkin tulee käytyä avannossa. Meri on meri ja sen vesi on miellyttävämpiä paikkoja maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 11:54

Mökki on järven rannalla ja saunakin. Ei tule uitua enään kesälläkään, saatikka avannossa talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 20:47

Meiltä on joen rantaan 300 metriä,missä on uimapaikka...ei ole kyllä veilä edes tullut mieleen,että läksisin uimaan...Kesällä kyllä käyn pajon joessa uimassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 09:13

Kaikkien mökkikausien aikana olen käynyt vain kolme kertaa uimassa. Suuri Saimaa ei niin vain lämpiäkään minulle sopivaksi. Nautiskelen siitä mieluummin laiturilla aurinkoa ottaen ja laineiden liplatusta kuunnellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:11

Kun tulee mökkeiltyä, silloin käyn pulahtamassa vedessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:37

Lämpimänä aikana tulee käytyä meressä uimassa usein aamulla ennen töihin lähtöä. Suomenlahden tila huolestuttaa kyllä, ajoittain on levää, meidän kohdalla aika puhdas vesi kuitenkin. Suomessa merivesi on kylmää.... se rajoittaa uimista keväästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 19:32

Se on päivittäinen hyve