Pitäisiköhän Liisukan piristyä??Kun on vähän ollut pientä huilia,,,kun Napsu on niin ihana paikka..Kaipaan teitä rakkaita ystäviä.

Lisätty: 08.05.2010 - 00:50

Äänestys pystyyn ihan rehellisesti...kun tiedän että jotkut on minua vastaan..en halua olla väkisin mukana..katkeralta tuntusi lopettaa..tämä ihanuus..mistä olen saanut paljon elämäiloa..

Avainsanat: piristyä napsuun taas..äänestys..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 00:13

Liisukka kaipaamme kaikki sinua!

Kysyjän kommentti

Kiitos justus..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 02:24

ei siitä tarvitse äänestellä, senkus jatkat niin kauan kuin mielestäsi täältä kivaa löytyy,
jokaisessa kalassa on ruotoja, niistä ei kannata sen enempää piitata,
senkus syljeskelee toisesta suupielestä ulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 02:37

Parempi maassa, kuin jumalattoman korkealla puussa. Ylösnouseminen on vaikeaa, mutta onnistaa. Yritys on tärkeä ja lopputulos paranee sen myötä.
Heippa ja kesä on tulossa, eikä olla menossa mihinkään. Ainakaan Porvooseen, kuin marjapussin pelaamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 07:19

Toivottavasti nämä vastaukset jo omalta osaltaan piristää kesä tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 07:51

"Uskon, että ystävät ovat kuin hiljaisia enkeleitä,
jotka nostavat meidät jaloillemme, silloin kun
siipemme unohtavat miten lennetään."

Liisukka, mennään mukana vaan, ollaan omillamme,
vaikka siellä pienimmänkin ruusun alla on piikki pistävä,
ei siitä kannata välittää, meitä on niin erilaisia ihämisiä tssäkin joukossa,
että kaikkien mielen mukaan ei voi olla.
Jos jotakuta häiritsee jonkun sanominen,
voihan hän perustaa yksinäisen napsun itselleen.
Pää pystyyn ja ei kun menoks.

Lähteet:
pätkä jostain värssystä ja loppu omia sanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 09:02

tyhjät tynnyrit eniten kolisevat, älä välitä niistä kolinoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 09:06

Ystävät kaikki yhdessä ovat kuin kukkia puutarhassamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 11:16

Liisukka,sä teet niinkuin sinust itsest tuntuu,pieni tauko toisinaan tekee terää,monessa asiassa.Napsuhan on vapaaehtoista toimintaa,ei sitä väenväkisin voi vääntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2010 - 21:39

Tule vain piristymään tänne, meidän kavereitten joukkoon. Jos huilituttaa etkä jaksa täällä olla, niin pidä meidät kuitenkin mielessäsi. Mekin pidämme sinut mielessämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 08:23

Siis mitä?!
Kenellä muka voisi olla jotain Sinua vastaan? Jos joku on lähettänyt asiatomia viestejä, ne voi poistaa ja unohtaa. Älä missään nimessä lopeta! Tiedät itsekin, että jos joku on hetken hiljaa, niin häntä aletaan kaivata. Niin olisi Sinunkin kohdallasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 12:48

Liisukka! Kuten itsekin sanoit, sinun pitää piristyä ja jatkaa napsuttelua entiseen malliin. Voimia sinulle!