Huomasitteko että Valperi on taas mukana napsussa?

Minä oikein yllätyin posiivisesti.

Avainsanat: elämä on ihanaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 23:25

Lisätty: 07.05.2010 - 22:57
ja eikun menoksi
Juu,mää huamasin.
Kyllä te huomaatte kaivata napsulaisia,Onttopohjaa ja Valperia,itse kait vierailen niin satunnaisesti etten huomaa puuttumisia tai osanottamattomuuksia<eiks ollut hieno sanonta?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 23:06

taisi olla sellainen ohijuoksu, huomasitko jälkikommentin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 02:17

Tuttu ja turvallinen asiallisine vastauksineen. Valperin pääsiäismunat olivat kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 07:22

Ja minä kun äsken veikkasin kadonneksi. Sori en huomannut kun itse olin vähänaikaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 16:10

On melko suuret ympyrät näillä Napsuilla toisinaan. Käyvät kääntymässä vähän kauempana, ja ennenkuin palaavat, on Napsussa kääntynyt monta sivua eteenpäin...mikään ei kuitenkaan muutu, aina vain arvuutellaan kaikenlaista, ja muut sitten vastailevat mitä vastailevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2010 - 21:34

Hyvä että edes piipahti, nyt tiedämme että hän on hyvissä ruumiin ja sielun voimissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:15

Yllätyin positiivisesti, hienoa.