Mites usein?

Miten usein otatte lärvit eli taju kankaalle alkon tuotteiden voimalla? Onko joka perjantai se suomalaiskansallinen tapa vai pitkin viikkoa epäsäännöllisen säännöllisesti? Millä aineella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 16:09

lärvittelyt kuuluivat taitamattomuuteen ja niihin kasvukipuihin, ne ajat on jo kaukana takanapäin

lähes joka viikko tulee jotain nautiskeltua,

olen tässäkin asiassa kaikkiruokainen, eli tarjonnan mukaan listalta laidasta laitaan kelpaa ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 12:41

tuolla voi testata:
www.paihdelinkki.fi/testaa/j...atapatesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 13:00

Otan max kax ... tuoppia tai grogia per viikko, ei sillä vielä tajuttomaksi tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 13:33

Viina on viisasten juoma ja sen takia en juo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 14:45

Lärvien ottamisen jätän toisten hommaksi. Minulle punaviiniä max. 2 lasillista on riittävä määrä silloin, kun alkoholia juon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:46

Ei kuulu tapoihini. Taidan olla niitä, jotka "sylkevät lasiin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 16:31

Kamalalle kuullostaa sanoa viinan voimalla vetää lärvit tai taju kankaalle.Ei kuulu tämän päivän kansalaisille.Sen verran pitäisi viksua porulkkaa olla vuoden 2010 kansalaiset.Kaikki tietää että se on viisasten juoma,josta ei humallu oikein käytettynä.En tarvitse viinaa elämää elääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:21

Tasan 1487 päivää on ollut täysraittius, ei % missään muodossa, ei edes mausteena.
Enne tuli joku konjakki huikka otettua ja joskus ööli pullo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:10

Ei kannata vetää lärviä..kun tulee paha olo siintä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:50

Ei ole lärvejä tullut otettua varmaan ikinä. Maltillisesti ottaen sujuu kaikki paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:52

Itse en ole vuoteen juopotellut alkomahoolia. Minun mielestäni lärvien vetäminen taikka juomalla taju kankaalle ei ole enää muodissa muutakuin räkäryypiskelypiireissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 22:08

Vanhemmalla iällä ei jaksa ees valvoa niin kauaa, et tulis lärvit vedettyä. Viikonloppuna voi tehdä muutakin kuin juoda. Toki ruuan kanssa voi ottaa viiniä tai olutta ja kahvin kanssa konjamiinit, mutta eipä siitä vielä promillet juhli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2010 - 13:32

Vanhemmiten viisastuu ja osaa ottaa iisimmin. Lärvejä ei ole otettu aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 13:09

En käytä alkoholia lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:21

En minä lärvejä ota, viinipullon hyvässä seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 19:50

Nykäsen Matti sano EttäSubuteksia ja viinaa ei kannata ottaa.Tulee paha olo