Joko on äitienpäivä-ohjelma suunniteltuna vai odotatteko jotain yllätystä?

Meikäläisellä työpäivä joten eipä varmaan ihmeempiä tapahdu. Kaupan pakastealtaasta kinuskikakku ja ainut salainen toiveeni on, että olisi ruoka valmiina, kun tulen töistä.

Avainsanat: äitien päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 20:29

En odota mitään yllätyksiä..vaikka aina kyllä jonkun yllätyksen saa..Haluan aina tarjota ruuat äitienpäivänä..Näille kaikille jälkeläisille..ja heidän avopuolisoille....siintä on tullut tapa kakkukahvien asemasta..eivät välitä kakuista..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 11:04

Normivierailu tiedossa.
Toivottavasti mitään yllätyksiä ei tule, sillä ne tuppaavat olemaan tuossa iässä vain ikäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:08

Lapseni on jo paljastanut askarrelleensa minulle lahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:14

En odota mitään yllätystä,toivon poikani vierailua luonani ja se onkin lahjoista parhain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:24

En minä odota mitään suurta. Normaalit rutiinit ja vierailut hoidetaan sitten iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:45

En ole suunnitellut mitään ohjelmaa äitienpäiväksi sillä perhe lupasi yllättää minut silloin jollain mukavalla tavalla. Vierailut anopille ja äidilleni hoidamme tämän takia jo huomenna lauantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 12:15

ei ole lapsia eikä enää äitiäkään, sniff sniff,
ei ole yllätyksiä tiedossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:01

Pikkupoikani Barcelonassa paikan päällä,itse ruudun äärellä Maxilta Formulaa,äiti ja anoppi sixfeet under elikkä tuskin lappaa yllätyksiä ovesta.Toivon vain lämmintä ja kaunista säätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:51

Suunniteltu on. Silloin on myös poikani synttärit ja vietämme nämä juhlat hänen kodissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:33

Vanhempi tyttäreni putkahti postissa luokseni, keskimmäinen tuo kuulemma kampaamolahjakortin.
Nuorimmainen on kysymysmerkki. Mansikkakakku on pakkasessa yllätyksen varalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:48

Ei suunnitelmia eikä yllätyksiä. Normaali sunnuntai meidän perheessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:54

Mummolle kyläilemään. Äipällä ja äipänäipällä olen jo käynyt viemässä kortit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 22:01

Hautausmaakeikalla.. ei oma äiti, mutta ystäviä voi muistaa myös äitienpäivänä. Reilun kaupan ruusuja ja kynttilät. Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:46

Mammalle järjestetään pieni yllätys lapsenlapsien kanssa lauantaina. Syödään kakkua, pipareita ja masikoita kermavaahdolla. Sitten lauletaan muksujen karaokea. Valkovuokkoja poimitaan muutamia. Sitten kotiin oman äidin luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2010 - 13:35

Ei mitään yllätyksiä tiedossa eikä suunnitelmia. Tavallinen sunnuntai minulle ollut aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 17:23

On tiedossa äitienpäivälounas oikein ravintolassa.Tämä on ollut tapana jo kauan aikaa.