Ostatteko äidillenne Äitinpäivänä ruusun? Minä ostin jo ja väri oli tällä kertaa keltainen.

Avainsanat: Äitienpäivä ruusu keltainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 10:39

Lähetimme äidilleni kukkia vähän muissa merkeissä parisen viikkoa sitten...suuria valkoisia ruusuja sekä jotain sinistä kukkaa..olikohan freesioita. Kortin laitoin menemään eilen. Äitini on miehensä hautajaisissa sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 10:40

äitini on (tunne)allerginen ruusuille, pitää olla joku muu kukka, ehkäpä joku orkidea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:49

Toki, kun vielä on kelle ostaa.
Kukat valitsen sen mukaan, mikä kaupassa sattuuu miellyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:50

Olemme aina muistaneet sekä omaa, että mieheni äitiä jollain tavalla äitienpäivänä. Aina tuo lahja ei vlttämättä ole ollut kukkanen. Yhtenä vuonna vuonna annoin anopille lahjaksi pihaharavoinnin ja äidilleni kakun. Silloin kun ostamme kukan se ei välttämättä ole aina ruusu, anopille tänä vuonna kylläkin. Anoppi toivoi itse että saisi meiltä tornionjoenruusun taimia pihalleen sitten kun ne voi siirtää ja saamansa pitää. Omalle äidilleni vien palmuvehkan, senkin rouvan itensä toivomuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:09

Vien vasta helatorstaina äidilleni hänen toivomiaan pelargonioita, useita ja kaikki eri värisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:18

Tämä on esimmäinen äitienpäivä,kun vien kukat joulukuussa kuolleelle äitini haudalle.

Lisätty: 07.05.2010 - 11:19

Väri on vaaleanpunainen,niistä äiti piti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:27

Käyn tänään hakemassa, mutten ole varma otanko ruusuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 12:13

sinisiä orvokkeja vein haudalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:49

Orvokkeja ostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:52

En osta ruusuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 16:35

tulipunaisen samettimaisen ruukuruusun istutin äidin haudalle tänään ...ja tunsin kovaa ikävää ja tunnen vieläkin .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 16:39

Tänään katselin heleän punaista ruukku begoniaa.Mutta en ostanut vielä.Teen kyllä ruokaa kotona ja vien äidilleni.Äidillä kädet kuluneet ihan loppuun jotta vaikea tehdä oikein mitään.Soittelen kyllä hänelle päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:35

Tänään jo vein orvokkeja äidin haudalle ja sai siinä isäkin osansa, vierekkäin lepäävät siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 20:41

Ei ole enään äitiä..vein orvokkeja äidin haudalle..kun kestävät kylmääkin...ruusu voisi paleltua..haudalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:26

Kyllä ostan jonkun kukan.Ruususta en ole varma.Hautausmaalla voi ruusut jäätyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:47

En ole koskaan ostanut, enkä osta tulevaisuudessakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:59

Valkoisia ruusuja, äidin lemppareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:32

Sinne haudalle nyt istutan mä ruusun ja kostutan sen kyynelilläni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2010 - 13:38

Veljeni vie äitimme haudalle kukkia. Itse en pääse, kun on satojen kilometrien päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 16:12

Ostan Äidilleni aina Mariskoolin ja Saint Paulian!