Kissa nostaa kuulemma häntänsä ihan itse..En ole kuitenkaan kissa..Mitä tehdä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 09:58

senkus oot muuten mieliks,
niin kyllä se hännännostaja löytyy,
usein yllättävän läheltäkin

Kysyjän kommentti

Ihmettelen oikein koska tuollaisen kysymyksenin olen laittanut ja mitä lie mielessä liikkunut...?No,hyviä on ainakin vastaukset!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 10:06

Osaat varmasti kehrätä ja mouruta niin kyllä hännän nostajia paikalle saapuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:52

Nostapa vaikka leuka pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 13:35

ellei ole kovin kippuralla häntä, kyllä se siitä tokenee pystyynkin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 14:56

Kehrää,mourua ja köyristä selkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 16:44

Pää pystyyn niska jäykäksi.Siitä alkaa häntä nousta.Ei ole propleemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:51

Hanki itsellesi "kotikissa" ja anna sen silitellä itseäsi, jospa se tehoaisi hännän nostoon.
Ei aivot nyt muuta jämerää nosta esiin. Suosittelen ,vai onko kotikissa jo hankittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 20:56

Ota kissa viereen kehräämään...huomaat että nostat hännän pystyyn ihan itse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:44

Ota lisää wiskyä - eiköhän joku nouse. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:55

Luonto sen tikanpojakin puuhun ajaa... Nousee varmaan häntä ihan ilman vippaskonsteja... Toivotaan, että rauhoittuukin maan vetovoiman ansiosta. Lurps, vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:29

Ota puolikas Viagra, ettei kengät kastu.